اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران:

نظام اسلامی ایران حسین‌وار مواضع خود را پیش ‌می‌برد

خبرگزاری فارس: مدیر امور پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نظام ایران اسلامی در صحنه‌های جهانی از مواضع خود بر نمی‌گردد و حسین‌وار پیش خواهد رفت.

نظام اسلامی ایران حسین‌وار مواضع خود را پیش ‌می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام محمدجواد اسماعیلی‌نیا در همایش پیشکسوتان عاشورایی در بوشهر، گفت: امام حسین (ع) به عنوان سرسلسله عاشقان حق در روز عاشورا شعارهایی داشت که همین شعارها واقعیات این قیام است و چیزی غیر از اینها باشد جزء واقعیت‌های قیام نیست.

اسماعیلی‌نیا به شعارهای قیام عاشورا پرداخت و افزود: استقامت و ثبات قدم در راه حق، مال و جان و خانواده فدای حق‌تعالی کردن از ویژگی‌های یاران امام حسین (ع) است و مومنان واقعی نیز باید خود را مزین به چنین ویژگی‌هایی کند.

وی به مواضع حق‌طلبی امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ایران اسلامی، اگر تمام دنیا بگویند سوریه باطل است ما با تاسی شعار حق‌طلبی امام حسین (ع) با تمام قوا جلوی آنها می‌ایستیم.

وی افزود: عزتمندی و حق‌طلبی خرج و هزینه داشته و ما باید تا پای جان هزینه آن را پرداخت کنیم. ما نیز باید شعارها و اهداف امام حسین (ع) را ببینیم و با دقت این مسیر را انتخاب کرده و تا آخر به همین روال پیش رویم زیرا این راه شکست نخواهد خورد.

وی اظهار داشت: عزتمندی، شرف، آزادگی، ذلت‌ناپذیری از زندگی از دیگر ویژگی‌های قیام امام حسین(ع) بوده است.

مدیر امور پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: در انقلاب و نظام شعرهای حسینی به وضوع می‌بینیم و این را در طول 33 سال عمر با برکت این نظام دیده‌ایم.

وی یادآور شد: با شرایط ویژه‌ای که در پیش داریم شعار دادن آسان است و ماندن بر این راه سخت زیرا دشمنان اسلام با تمام قوا با ما وارد جنگ شده‌اند.

اسماعیل‌نیا تاکید کرد: نظام ایران اسلام در صحنه‌های جهانی ذره‌ای از مواضع خود بر نمی‌گردد و حسین‌وار تا آخرین قدم پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/66007/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول