اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با تاسوعای حسینی

تجمع بزرگ علمداران ولایت در اسلامشهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با روز تاسوعای حسینی تجمع بزرگ بسیجیان اسلامشهری با عنوان علمداران ولایت در آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) برگزار شد.

تجمع بزرگ علمداران ولایت در اسلامشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، رضا لعلی فرمانده سپاه شهرستان اسلامشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تقارن هفته بسیج با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تجمع بزرگ بسیجیان اسلامشهری با عنوان علمداران ولایت در آستان امامزاده عقیل(ع) همزمان با روز تاسوعای حسینی برگزار شد.

لعلی افزود: با همکاری هئیت رزمندگان اسلام، اداره اوقاف و شهرداری، سازمان تبلیغات، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در آستان حرم مطهر امامزاده عقیل(ع) اسلامشهر تجمع کرده و در سوگ سالار شهیدان کربلا به عزاداری پرداختند.

وی گفت: تقارن هفته بسیج امسال با ایام محرم بهترین فرصت برای بیان نهضت عاشورا بوده و فرصت بسیار مناسبی است تا تناسب هویت و حقیقت بسیج با محرم و عاشورا تبیین شود، که اجرای برنامه‌های فرهنگی در هفته بسیج یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما است.

لعلی بیان داشت: بسیج امروز به شجره طیبه استوار و قابل اطمینانی برای نظام تبدیل شده و این جایگاه والای خود را مرهون حضور هوشمندانه، مقتدرانه و همیشه در صحنه خود است.

فرمانده سپاه اسلامشهر افزود: حضور گسترده بسیج در عرصه‌های مختلف آن را به یک عامل بازدارنده در برابر توطئه‌ها و تهدیدهای کشور تبدیل کرده و  همواره در هر عرصه و میدانی که به آن نیاز باشد حضور پیدا می‌کند و به عنصر زمان و مکان توجه ویژه‌ای دارد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امسال بالغ بر 80 عنوان برنامه ویژه بزرگداشت هفته بسیج در سطح شهرستان اسلامشهر برگزار می‌گردد و تلاش شده تا با اجرای برنامه‌های ارزشی و غنی بتوانیم نسل جوان را با ارزش‌های بسیج آشنا کنیم.

لعلی افزود: اجرای صبحگاه مشترک، گلباران مزار شهدا، تجلیل از بسیجیان و خانواده‌های معظم شاهد، برگزاری همایش‌های بصیرت‌افزایی و شجره طیبه صالحین، گردهمایی ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، اجرای مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و... از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج در سطح شهرستان اسلامشهر می‌باشد.

وی بیان داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا، سازماندهی گردان‌های عاشورا، امام علی(ع) و بیت‌المقدس، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، برپایی هئیت‌های عزاداری از دیگر برنامه‌هایی است که در طی هفته بسیج در اسلامشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/64002/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول