اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ملایر خبر داد

برگزاری طرح احسان حسینی در تاسوعا و عاشورا در ملایر

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد ملایر از برگزاری طرح احسان حسینی در ایام تاسوعا و عاشورا توسط کمیته امداد ملایر خبر داد.

برگزاری طرح احسان حسینی در تاسوعا و عاشورا در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر علی کولیوند پنج‌شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح به منظور جمع‌آوری نذورات مردمی است و شامل سبد غذایی، غذای گرم و گوشت قربانی خواهد بود که در ایام محرم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمک‌ها و نذورات مردمی در کلیه مساجد، تکایا و حسینیه‌های سطح شهرستان توسط هیئت امنا و روحانیون مساجد جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع می‌شود، افزود: علاوه بر این، مردم می‌توانند در ایام محرم 10 تا 20 درصد از نذورات و کمک‌های خود را به خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش اختصاص دهند.

مدیر کمیته امداد ملایر گفت: این طرح در قالب طرح «مسجد محوری» انجام می‌شود و علاوه بر هیئت‌ امنای مساجد، کمیته امداد ملایر نیز آمادگی لازم برای توزیع نذورات مردم در بین نیازمندان دارد.

وی در ادامه به طرح حامی‌یابی برای یتیمان زیر پوشش کمیته امداد در ایام محرم اشاره کرد و یادآور شد: این طرح نیز همزمان با همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان برگزار می‌شود.

کولیوند اضافه کرد: در اول محرم و ایام سوگواری امام حسین(ع) مراسم عزاداری همه روزه به مدت یک ساعت در کمیته امداد ملایر با حضور کارکنان و نیروهای مشارکت‌های مردمی برگزار شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 140 کودک زیر شش سال ملایری که دچار سوء تغذیه بودند از خدمات بن کالا در این نهاد بهره‌مند شدند و تاکنون 25 میلیون تومان بن کالا شامل برنج، حبوبات، گوشت و روغن و ... در سبد غذایی این کودکان قرار گرفته است.

انتهای پیام/89013/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول