اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج انجام شد

ویزیت رایگان مردم مناطق محروم شرق گلستان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی شرق استان گلستان گفت: به مناسبت هفته بسیج مردم مناطق محروم شرق استان گلستان تحت معاینه و ویزیت رایگان قرار گرفتند.

ویزیت رایگان مردم مناطق محروم شرق گلستان

رضا ممشلی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، بسیج جامعه پزشکی استان گلستان در روستاها و به ویژه روستاهای کوهستانی و مناطق محروم مستقر شده و از مردم این منطقه ویزیت رایگان انجام داده است.

وی تصریح کرد: برنامه ویزیت رایگان پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به قشر روستایی، مناطق محروم و رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان بیماری‎ها، دو سالی است بسیج دانشجویی شهرستان‎های گالیکش، مینودشت، کلاله، مراوه‎تپه اقداماتی خوبی در این زمینه انجام داده است.

مسئول بسیج دانشجویی شرق استان گلستان خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی شرق استان گلستان با هماهنگی که به وجود آورده نسبت به تهیه دارو از مرکز استان و بسیج جامعه پزشکی هر ماه چند روز را اقدام به اعزام پزشکان و به خصوص پزشکان عمومی در سطح روستاهای این شهرستان کرده است.

وی اذعان داشت: این گروه پزشکی ضمن تشخیص و شناسایی بیماران نسبت به ویزیت رایگان آنان نیز اقدام کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

ممشلی خاطرنشان کرد: این اکیپ‎های بهداشتی در قالب پزشک، پرستار و ماما با دارو و سایر تجهیزات درمانی به مناطق روستایی اعزام شدند.

وی ادامه داد: این گروه پزشکی نسبت به معاینه رایگان قشرهای مختلف مردم به ویژه بسیجیان اقدام خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی شرق استان گلستان اضافه کرد: پزشکان بسیجی با این اقدام انسانی و حرفه‎ای به ترویج فرهنگ و تفکر بسیج و خدمات‎رسانی به مردم می‎پردازند.

ممشلی نقش بسیج را بی‎بدیل و پویا خواند و افزود: تشکیل بسیج توسط آن امام همام یک کار بزرگ بود و امروز ما شاهد به ثمر نشستن میوه‎های مادی و معنوی آن در بخش‎های مهم سازندگی، فرهنگی و امنیتی هستیم.

وی همچنین به تقارن هفته بسیج با ماه محرم به عنوان یک فرصت برای نشان دادن شعار جهانی عاشورا و پیوند ناگسستنی آن دانست و گفت: از زمان شکل‌گیری بسیج شاهد حضور سرافرازانه این نیرو در عرصه‌های سیاسی، دفاعی، اقتصادی،‌ فرهنگی و سازندگی بودیم که اعضای آن به عنوان اقشار مختلف مردم با احساس مسئولیت در این مجموعه وارد شدند.

مسئول بسیج دانشجویی شرق استان گلستان با اشاره به حماسه‎آفرینی بسیجیان در عرصه‎های مختلف اظهار داشت: بسیج نماد قدرت و اقتدار ایران است و حماسه‎آفرینی‎های بسیج تمام‌شدنی نیست.

انتهای پیام/2307/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول