اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر خطاب به دریابانان استان

فرهنگ مجاهدت را سرلوحه کار خود قرار دهید

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر دریابانان و مرزبانان را به ایمان به خدا و توکل به ذات باری ‌تعالی دعوت و عنوان داشت همیشه خود را در محضر خدا ببینید و فرهنگ مجاهدت را همیشه سرلوحه کار خود قرار دهید.

فرهنگ مجاهدت را  سرلوحه کار خود قرار دهید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در دیدار فرمانده و مسئولان دریابانی استان بوشهر در ارتباط با اهمیت مرز و ایجاد امنیت در دریا، تقویت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و ایجاد هماهنگی فی مابین نیروهای مرتبط با حراست و حفاظت دریا مواردی را مطرح کردند.

صفایی‌بوشهری همچنین بر ارتقای آموزش کارکنان دریابانی و برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش دریایی، مانورهای رزمایش‌های دریایی، تقویت منابع انسانی اختصاص و بکارگیری شناورهای تندرو، ایجاد لایه‌های محکم و حفاظتی و امنیتی تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر یادآور شد: با توجه به اینکه در موقیعت حساس و بسیار ویژه در معرض تحریم و تهاجم اقتصادی قرار داریم، شما مرزبانان و دریابانان نباید بگذارید سرمایه‌های ملی و میهنی ما به تاراج رفته و قاچاقچیان و افراد منفعت‌طلب به اهداف شوم خود برسند.

وی در ادامه با تاکید بر برخورد جدی با قاچاقچیان و واردکنندگان کالاها و اقلام غیرمجاز و ممنوعه عنوان داشت: شما مرزبانان و دریابانان به عنوان خط مقدم و لبه جلویی میدان نبرد هستید و در بخش ساحل و خشکی به عنوان آخرین رده نیز وظایف خطیری دارید، پس لازم است با هماهنگی، همکاری و ارتقای توان رزم و قدرت مانور بالا در حراست و حفاظت از دریا کوشا باشید.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر دریابانان و مرزبانان را به ایمان به خدا و توکل به ذات باری‌تعالی دعوت و عنوان داشت همیشه خود را در محضر خدا ببینید و فرهنگ مجاهدت را همیشه سرلوحه کار خود قرار دهید.

قلندر لشکری فرمانده دریابانی استان بوشهر به همراه جمعی از معاونین این استان با حضور در دفتر آیت‌الله صفایی‌بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر با وی دیدار کردند.

وی در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در راستای آسایش و معیشت مرزنشینان و همچنین مبارزه با قاچاق کالا،سوخت و اقلام ممنوعه ارائه کرد.

انتهای پیام/66006/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول