اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

برخی سران کشورهای اسلامی پشت صحنه از اسرائیل حمایت می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: برخی سران کشورهای اسلامی در مقابل تجاوزات اسرائیل یا سکوت کردند و یا پشت پرده همچنان از این کشور نژادپرست حمایت می‌کنند.

برخی سران کشورهای اسلامی پشت صحنه از اسرائیل حمایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خورموج که در مصلای حضرت امام خامنه‌ای برگزار شد تاسوعا و عاشورای حسینی را به همه ادیان الهی به ویژه شیعیان تسلیت گفت و افزود: ما هر چه داریم از تاسوعا، عاشورا، محرم و صفر است.

امام جمعه خورموج از تدارک و اجرای برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان دشتی تقدیر کرد و اظهار داشت: توفیق زیارت مقام معظم رهبری در جمع صدها نفر از فعالان طرح شجره طیبه صالحین داشتیم که حضرت آقا طرح سؤال از رئیس جمهور و سایر مسئولان اجرایی را نشان‌دهنده احساس مسئولیت نمایندگان ملت در قبال مسائل کشور دانستند و افزودند: مسئولان اجرایی نیز با اعتماد به نفس و شجاعت برای توضیح و پاسخ اعلام آمادگی کرده‌اند.

خطیب نمازجمعه خورموج یادآور شد: مقام معظم رهبری بسیج را از معجزات انقلاب اسلامی دانستند و با اشاره به نیاز مستمر کشور،‌ ملت،‌ انقلاب و تاریخ به بسیج بر ارتقای کیفی فعالیت‌های این نهاد مقدس تأکید فرمودند.

امام جمعه خورموج گفت: امام خامنه‌ای جنایات و وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی در حمله به مردم بی‌دفاع نوار غزه را نشان‌دهنده توحش حیرت‌آور سردمداران این رژیم خواندند و با اشاره به وقاحت مضاعف و نفرت‌آور آمریکا، انگلیس و فرانسه در حمایت رژیم صهیونیستی از کشتار مردم غزه تأکید کردند: کشورهای اسلامی به خصوص دولت‌های عربی با اصلاح رفتار خود در این مسئله ضمن کمک به مردم مظلوم اما شجاع و سرافراز نوار غزه برای شکستن محاصره این منطقه تلاش کنند و امت اسلام نیز به تأسی از مقاومت پیروز مردم غزه بدانند که ایستادگی و استقامت، تنها راه نجات و غلبه بر دشمنان اسلام است.

خطیب نماز جمعه خورموج ادامه داد: اسرائیل یک رژیم پوشالی و توخالی است و اعتقادی به مرگ و ماوراء الطبیعة ندارد و کشته شدن یک نفر از اسرائیل به اندازه صدها نفر برایش ارزش دارد و این بزرگترین ضعف این رژیم است که در برابر یک سرباز خود حاضر شد صدها فلسطینی را آزاد کند.

مصلح افزود: این ضعف در دشمن وجود داشته و دارد اما متاسفانه کشورهای اسلامی و سران این کشورها بد امتحان و آزمونی را پشت سر گذاشتند.

رئیش شورای فرهنگ عمومی دشتی گفت: برخی سران کشورهای اسلامی در مقابل تجاوزات اسرائیل یا سکوت کردند و یا پشت پرده همچنان از این کشور نژادپرست حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: اینجاست که ما قدر رهبری و ولایت فقیه را می‌دانیم با اعمال ولایت در بعضی از مقاطع حساس انقلاب که رهنمود دادند و فرمودند از این به بعد دیگر به نفع کشور و نظام نیست مایه سوءاستفاده دشمن است و بلافاصله هم نمایندگان مجلس شورای اسلامی که درخواست سؤال از رئیس جمهور را کرده بودند امضای خود را پس گرفتند و ریاست مجلس اطاعت و فرمانبری نمایندگان مجلس را به محضر آقا اعلام کرد.

امام جمعه خورموج خواستار اقساط و وصول مطالبات بانک‌ها توسط مردم شد و افزود: تسهیلاتی در اختیار افراد قرار می‌گیرد ولی متاسفانه در پرداخت وام‌ها کوتاهی می‌شود و یکی از مشکلات بزرگ اقتصادی عبارت از مطالبات بانک‌ها است که در میان مردم است و به موقع پرداخت نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: مطالبات دیگری مربوط به شهرداری که عزیزان ما در شهرداری این را بیان می‌کنند و عدم پرداخت حقوق کارگران است ولی واقعا برای ما بسیار دردناک و سخت است که کارگران شهرداری اگر یک روز صبح زباله‌ها را از کوچه‌ها جمع نکنند معلوم نیست وضع شهر ما کوچه‌ها و خیابان‌ها به کجا می‌رسد.

مصلح گفت: خدا را شاهد می‌گیریم که بسیار متأثرم و از این بابت ناراحت هستم و فرماندار در جریان هستند و ما هم تاکید می‌کنیم که ادارات مطالبات شهرداری را پرداخت کنند.

انتهای پیام/66001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول