اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

موشک‌های ایران گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را در هم کوبید

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: موشک‌های ایران گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را در هم کوبید.

موشک‌های ایران گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را در هم کوبید

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با تسلیت عاشورا و تاسوعای حسینی اظهار داشت: کنار گذاشتن وصیت رسول‌الله (ص)، کمرنگ شدن معنویت، کمرنگ شدن نماز در جامعه، رو آوردن به شهوات، افول غیرت دینی و بی‌تفاوتی نسبت به ارزش‌ها از عوامل زمینه‌ساز حادثه عاشوراست.

وی به 13 محرم سالروز ورود کاروان اسرا به کوفه اشاره کرد و یادآور شد: تبیین اهداف قیام عاشورا برای نسل جوان باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه برازجان به سالروز تاسیس بسیج اشاره کرد و اذعان داشت: بسیج همواره از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون در تمام عرصه‌ها حضوری بی‌نظیر و ارزشمند داشته و خدمات بسیج هیچ زمانی کمرنگ نمی‌شود.

مصلح به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان اشاره کرد و گفت: دعوت مسئولان به وحدت و کنار گذاشتن اختلافات از مهم‌ترین محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب است و همه باید در این مسیر حرکت کنند.

وی با اشاره به پیروزی مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی در جنگ نوار غزه خاطر نشان کرد: جبهه استکبار علیرغم همه رجز‌خوانی‌ها و با وجود تمام امکانات در برابر جبهه مقاومت شکست خورد و با وجود یک هفته کشتار بی‌رحمانه دست به دامان آمریکا و غرب شد و پیشنهاد آتش‌بس داد.

امام جمعه برازجان از بین رفتن هیمنه استکبار را از مهم‌ترین دستاوردهای جنگ غزه برشمرد و افزود: هیمنه پوشالین غرب و اسرائیل در این جنگ شکسته شد و این جنگ نشانه کارآمدی و قدرت و اقتدار مقاومت بود.

مصلح بیان کرد: در جنگ غزه ثابت شد که با عده‌ای اندک می‌توان در برابر جمعیت زیاد پیروز شد و مقاومت این را اثبات کرد.

وی به سکوت کشورهای عربی در این تجاوز اشاره کرد و با تاکید بر حمایت قاطعانه ایران اسلامی از مقاومت گفت: کشورهای عربی تنها به صدور یک بیانیه اکتفا کردند و ایران اسلامی قاطعانه از مقاومت حمایت کرد و هر زمان دیگری نیز لازم باشد شاهد حمایت ایران اسلامی خواهیم بود.

مصلح با بیان اینکه موشک‌های ایران گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را در هم کوبید خاطر نشان کرد: آمریکا باید از حرف‌های بیهوده در مورد ایران و گزینه نظامی دست بردارد و قطعا در این جنگ اخیر به این مسئله رسیده است.

انتهای پیام/2451/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول