اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

انتقال بازار آهن‌فروشان اردبیل به خارج از شهر

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: بازار آهن‌فروشان اردبیل به خارج از شهر منتقل می‌شود.

انتقال بازار آهن‌فروشان اردبیل به خارج از شهر

صدیف بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: 300 هکتار زمین که در تملک سازمان راه و شهرسازی است برای این امر در نظر گرفته شده است تا در محدوده خارج از شهر بتوانیم با تعیین تکلیف سند آن، بازار آهن‌فروشان اردبیل را به آن مکان منتقل کنیم.

وی افزود: ما در طرح جامع نیز این مجموعه را به صورت منفک در نظر گرفتیم و امیدواریم با تعیین تکلیف مالکیت این اراضی بتوانیم به سرعت بازار آهن‌فروشان را به منطقه‌ای خارج از شهر منتقل کنیم.

این مسئول ادامه داد: در فاز اول 11 هکتار زمین برای انتقال بازار آهن‌فروشان و سه هکتار برای انتقال اتوبوسرانی اردبیل در نظر گرفته شده است که قرار است طی یک ماه آینده موضوع مالکیت آن تعیین تکلیف شده و عملیات اجرایی طراحی شود.

شهردار اردبیل ساماندهی میدان مبارزان اردبیل را نیز به همراه میوه‌فروشی‌های آن یادآور شد و افزود: در بحث مالکیت زمین تعیین شده مذاکراتی را با صاحب ملک انجام دادیم.

شهرداری پلاک 10 رقمی نصب می‌کند

بدری در بخش دیگری از سخنان خود از توافق با اداره کل پست استان اردبیل برای پلاک‌کوبی و نصب کد 10 رقمی شهروندان اردبیلی خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال مراحل انتخاب پیمانکار انجام شده و کد پستی 10 رقمی به همراه پلاک شهری به همشهریان اردبیلی ارائه شود.

وی افزود: در این زمینه اداره کل پست استان برای خرید اطلاعات، درخواست مبالغ هنگفتی کرده بود که با عنایت استاندار اردبیل مقرر شد چنین هزینه‌ای از طرف شهرداری پرداخت نشود و مسئولان اداره کل پست در این زمینه همراهی و همکاری نزدیکی را داشته باشند.

این مسئول در خصوص عقب‌نشینی خیابان ارتش اردبیل نیز ابراز داشت: هرچند فرمانده تیپ 40 ارتش امیر صیامی بازنشسته شده و فرمانده جدید این تیپ معرفی شده است اما با هماهنگی معاونت نزاجا تلاش می‌کنیم تا با همراهی امیر صیامی بتوانیم توافقات پادگان ارتش با شهرداری اردبیل را در خصوص عقب‌نشینی پادگان و طرح پیشنهادی انتقال آن به خارج از شهر مورد پیگیری قرار گرفته و به مرحله عملیاتی برسد.

انتهای پیام/62003/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول