اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله قربانی:

باورهای دینی زیربنای تفکر بسیج است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شهادت‌طلبی با دین‌باوری محقق می‌شود، گفت: باورهای دینی زیربنای تفکر بسیج است.

باورهای دینی زیربنای تفکر بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج و جمعی از فرماندهان سپاه قدس گیلان با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: عظمت مقام بسیج بسیار بالا است.

وی جهاد را از فروع دین عنوان کرد و افزود: جهاد با نفس، مال، زبان و با تمام وجود انسان در زندگی انجام می‌شود.

قربانی آمادگی کامل در عرصه‌های نظامی و اقتصادی را نیازمند برنامه‌ریزی دانست و تصریح کرد: حرکت عمومی دفاع از حریم اسلام باید در جامعه وجود داشته باشد.

امام جمعه رشت با تاکید بر آمادگی توده مردم برای دفاع از حریم اسلام، ابراز کرد: فنون نظامی باید به مردم آموزش داده شود تا بتوانند از حریم اسلام دفاع کنند.

وی به مقاومت مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: 50 هزار نیروی مقاومت در مقابل حمله رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کنند ضمن اینکه تعداد 500 هزار نفر از دیگر کشورها برای یاری رساندن به مردم فلسطین آعلام آمادگی کردند.

قربانی بر دشمن‌شناسی دشمن تاکید کرد و یادآور شد: باورهای دینی زیربنای تفکر بسیج است و شهادت‌طلبی با دین‌باوری محقق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان تشکیل حلقه‌های صالحین در بسیج را بسیار اثرگذار خواند و بیان کرد: بسیج مدافع اسلام و ولایت است  و نیروهای بسیجی با نیروی ایمان از اسلام دفاع می‌کنند.

وی بسیجی بودن را افتخار دانست و اظهار کرد: بسیجیان برای پیشرفت اسلام و حمایت از ولایت فقیه آماده هستند.

انتهای پیام/84001/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول