اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج هنرمندان استان اردبیل:

حفظ روحیه بسیجی حوزه فرهنگ و هنر را به اعتلا می‌رساند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: حفظ روحیه بسیجی در سنگر مجاهدت فرهنگی و دفع توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان ضروری و بسیار حیاتی به نظر می‌رسد.

حفظ روحیه بسیجی حوزه فرهنگ و هنر را به اعتلا می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم دشتی ظهر امروز در نشست با جمعی از بسیجیان هنرمند در اردبیل اظهار داشت: دشمنان احساس می‌کنند با نفوذ و رخنه در جامعه فرهنگی و هنری و رسانه‌ای می‌توانند برخی از حرکت‌ها و اقدامات انحرافی خود را تحققی عینی ببخشند در حالی که بسیجیان هنرمند و رسانه‌ای ما مدافعان عرصه فرهنگ اصیل اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه روحیه بسیجیان ما امروز روحیه شهادت‌طلبانه برگرفته از اصالت مبانی و فرهنگ عاشورایی است، خاطرنشان کرد: آنچه که در تفکر بسیجیان ما جلوه‌ای حقیقی و واقعی پیدا کرده است انتقال فرهنگی اصیل و ارزشی است که می‌تواند توطئه‌ها را خنثی و نسل آینده را از برخی مقاصد خبیثانه دشمن در امان نگه دارد.

رئیس بسیج هنرمندان استان اردبیل با اشاره به جمع‌آوری و تدوین کتاب آثار شهدای هنرمند استان و رونمایی از این مجموعه ارزشمند یادآور شد: این کتاب با نام « یاقوت سرخ » در اختیار تمام علاقمندان به حوزه فرهنگ و کتاب و کتابخوانی است تا بتوانند از این اثر ارزشمند و فاخر استفاده کنند.

دشتی به تقدیم 40 شهید هنرمند از استان اردبیل در ایام دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ما در سال جاری کوشیدیم تا یادواره شهدای هنرمند در شهرهای مختلف را برگزار کنیم تا بتوانیم ادای دینی به محضر شهیدان و خانواده‌های آنها داشته باشیم تا فرهنگ ایثار و شهادت از طریق این یادواره‌ها به نسل‌های بعدی منتقل شود.

این مسئول حاکمیت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را در دفع تهدیدات دشمن یک عنصر حقیقی اعلام کرد و بیان داشت:‌ ما اگر در تبعیت از مولایمان امام حسین (ع) با ظرفیتی ارزشمند این قدرت و توان را به نمایش بگذاریم قادر خواهیم بود بیش از گذشته نقشه‌های دشمنان قسم خورده این انقلاب را با عنصر شهادت طلبی نقش بر آب کنیم.

رئیس بسیج هنرمندان استان اردبیل افزود: شهدای هنرمند ما سرسلسله شهدای آگاه و بصیر هستند که در سنگر دفاع از ارزش‌ها و کیان انقلاب اسلامی از اصالت‌ها و حقیقت‌ها دفاع کردند.

دشتی تصریح کرد:‌ هنرمندان در سنگر شهادت نیز همچون سنگرهای دیگر خوش درخشیدند و امروز ما وظیفه داریم راه و مرام آنها را که در حقیقت صیانت از سرمایه‌های معنوی و ارزشی نظام است پاسداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود هفته بسیج را فرصتی مناسب در انتقال مفاهیم آگاهی، بصیرت و دشمن‌شناسی برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی توصیف کرد و اذعان داشت: دشمنان این نظام سعی دارند کیان انقلاب اسلامی را در عرصه فرهنگی و اقتصادی عرصه تاخت و تاز خود قرار دهند در حالی که به یقین در توطئه‌ها و ترفندهای خود ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام/62005/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول