اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود تامین اعتبار

طرح هادی روستای سیادرکا بابلکنار رها شده است

خبرگزاری فارس: دهیار روستای سیادرکا بابلکنار گفت: با وجود تامین اعتبار طرح هادی روستای سیادرکا بابلکنار رها شده و بعد از گذشت چهار سال آسفالت این روستا به اتمام نرسیده است.

طرح هادی روستای سیادرکا بابلکنار رها شده است

عزیز رجب‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: روستای سیادرکا با یک هزار و 290 نفر جمعیت و 320 خانوار یکی از روستاهای پرجمعیت بخش بابلکنار است که از نظر علمی، ورزشی و فرهنگی از جایگاه ویژه‌ای در سطح شهرستان بابل برخوردار است.

وی اجرای طرح هادی را از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی روستای سیادرکا بابلکنار برشمرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده در سال 89 اعتبار اجرای طرح هادی روستای سیادرکا محقق شد و در سال 90 کار آغاز شد اما در سال جاری پیمانکار به بهانه کمبود اعتبار این پروژه را نیمه‌کاره رها کرده است.

رجب‌پور بیان داشت: سال گذشته 50 میلیون تومان اعتبار و در سال جاری 60 میلیون تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافت و عملا کمبود اعتبار دلیل راکد بودن این پروژه نیست.

وی با اشاره به اینکه آسفالت روستای سیادرکا نیز نیمه‌کاره رها شده است،  تصریح کرد: بعد از چهار سال آسفالت این روستا به اتمام نرسیده است.

رجب‌پور به پل نیمه‌کاره خلیل‌کلا اشاره و تصریح کرد: بنیاد مسکن و شهرسازی 30 میلیون تومان برای تجهیز و تکمیل پل خلیل‌کلا اختصاص داده است اما در دو سال گذشته هیچ اقدامی برای تکمیل پل انجام نشده که این امر با قطع راه‌های مواصلاتی سبب خطرات زیادی برای مردم منطقه شده است.

دهیار سیادرکا با تقدیر از امام جمعه بابلکنار اظهار داشت: با پیگیری حجت‌الاسلام بابائیان امام جمعه بابلکنار 50 میلیون ریال برای بهسازی راه روستا، تعریض جاده چهار متری به 12 متری و تعریض 700 متر از آرامگاه خلیل‌کلا به دهیاری سیادرکا اختصاص یافت که این امر بسیاری از مشکلات این روستا را رفع کرده است.

انتهای پیام/86008/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول