اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس یک نظرسنجی اعلام شد

علاقه 70 درصد دماوندی‏ها به فوتسال / حضور 80 مربی فوتبال در دماوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شهرستان دماوند از وجود 80 مربی فوتبال در این شهرستان خبر داد و گفت: 70 درصد دماوندی‏ها بیش از فوتبال، به فوتسال علاقه‏مند هستند.

علاقه 70 درصد دماوندی‏ها به فوتسال / حضور 80 مربی فوتبال در دماوند

کمال طیبی امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: فوتبال در دماوند مانند هر نقطه دیگری از ایران و اغلب مناطق جهان، طرفداران بسیاری دارد.

وی ادامه داد: بر اساس نظرسنجی اخیری که هیئت فوتبال شهرستان دماوند انجام داد، 70 درصد اهالی این شهرستان بیش از فوتبال، به فوتسال علاقه دارند.

طیبی اضافه کرد: با توجه به چنین علاقه‏‌مندی فزاینده‏ای، درخواستی مبنی بر برگزاری دوره‏های مربی‏گری فوتسال به هیئت فوتبال استان تهران ارسال شد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان دماوند افزود: در صورت موافقت با این درخواست، دوره‏های مذکور با حضور مدرسان برجسته فوتسال در دماوند برگزار می‏شود.

وی ادامه داد: قبل از این، دوره‏های مختلف مربی‏گری فوتبال نیز در سطح شهرستان دماوند برگزار شده بود.

طیبی اضافه کرد: حاصل برپایی چنین دوره‏های آموزشی در شهرستان دماوند، تربیت بیش از 80 مربی فوتبال است.

کمبودهای فوتسال در دماوند

رئیس هیئت فوتبال شهرستان دماوند با اشاره به برخی کاستی‏های این ورزش در منطقه خاطرنشان کرد: بر خلاف رغبت بالای مردم در شهرستان دماوند به فوتسال، پیش‌‏نیازهای سخت‌‏افزاری آن چندان مهیا نیست.

وی تصریح کرد: در حال حاضر، تنها مجموعه ورزشی فوتسال شهر دماوند، سالن «شهید مدنی» است و سایر سالن‏های چندمنظوره این شهر به دلیل بهای گزاف مجوز ورود مورد استقبال فوتبالیست‏ها قرار نمی‏گیرد.

طیبی ضمن استقبال از رویکرد انتقادی در شیوه کار خبرنگاران منطقه در خصوص مسائل ورزشی خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‏های بارز خبرنگاران نقد مسائل مختلف است و من به عنوان رئیس هیئت فوتبال شهرستان دماوند از هرگونه انتقاد رسانه‏‌های محلی و خبرگزاری‏ها از شیوه کار این مجموعه استقبال می‏کنم.

وی ادامه داد: انتقاد و البته ارائه راهکار در کنار آن بی‌‏شک به بهبود شرایط هر مجموعه خواهان پیشرفتی کمک می‏کند.

انتهای پیام/2568/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول