اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از چند ماه

سرپرست جدید اداره ارشاد ابرکوه معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و با گذشت چند ماه از انتقال رئیس سابق این اداره، سرپرست جدید اداره ارشاد ابرکوه معرفی شد.

سرپرست جدید اداره ارشاد ابرکوه معرفی شد

به گزارش خبرنگار فارس در ابرکوه، حسن مفیدی در جلسه معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه اظهار داشت: در ارزیابی‌های مختلف این اداره کل، شهرستان ابرکوه رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: بسیاری از برنامه‌های اجرا شده توسط ادارات شهرستان‌ها با پیشنهادهای آنان است و در این زمینه می‌توان به برگزاری کنگره سراسری شعر کویر در شهرستان ابرکوه اشاره کرد که در چند دوره برگزاری با استقبال بسیار خوبی در کشور روبه‌رو شده است.

مفیدی عنوان کرد: همچنین جشنواره منطقه‌ای آواها و نواها نیز از دیگر برنامه‌های پیشنهادی شهرستان ابرکوه است که از برگزاری آن حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به شرح وظایف اداره خود گفت: ما بر خلاف برخی از نهادهای فرهنگی همچون سازمان تبلیغات اسلامی که شرح وظایف محدودی دارند، 16 شرح وظیفه داریم که این امر مسئولیت ما را بسیار سنگین کرده است و همین مسئله حضور فیزیکی مسئولان این اداره در تمامی برنامه‌ریزی‌های فرهنگی را می‌طلبد.

رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه نیز در این جلسه با تشکر از همکاری همکاران اداری، مسئولان و رسانه‌ها طی چندین سال فعالیت، به بیان برخی از فعالیت‌های زمان مدیریت خود پرداخت.

محمدرضا ده‌بیدی‌پور با اشاره به امکانات محدود این اداره در سال 73 و امکانات حال حاضر که به اذعان او هنوز نیز نیاز شهرستان را برآورده نمی‌کند، افزود: در این سال‌ها و با همکاری‌های انجام شده هر هفته یک کار فرهنگی و هنری انجام شده است.

در این جلسه ضمن قدردانی از محمدرضا ده‌بیدی پور مسئول سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه که اکنون به عنوان معاون مالی و اداری اداره کل ارشاد اسلامی استان یزد منصوب شده است، جواد عادل به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول