اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست خراسان‌رضوی:

طرح‌های جامع مدیریت پسماند در خراسان‌رضوی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت از محیط زیست خراسان‌رضوی گفت: طرح‌های جامع مدیریت پسماند در شهرهای استان خراسان‌رضوی عملیاتی شده است.

طرح‌های جامع مدیریت پسماند در خراسان‌رضوی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمید جلالوندی ظهر امروز در نهمین کارگروه مدیریت پسماند استان خراسان‌رضوی که در دفتر معاونت امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: کمیته‌های پنج‌گانه ویژه پسماندهای صنعتی، پزشکی، خانگی،ویژه و کشاورزی در استان شکل گرفته و گزارش اقدامات و مصوبات این کمیته‌ها به‌طور مستمر به دبیرخانه مرکزی در اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی ارائه می‌شود.

وی افزود: انجام طرح‌های جامع مدیریت پسماند در شهرهای استان خراسان‌رضوی که یکی از مهم‌ترین مصوبات نشست‌های گذشته بوده است هم اکنون در شهرستان‌های سبزوار، نیشابور و طرقبه شاندیز عملیاتی شده است.

جلالوندی ضمن اشاره به تدوین شرح وظایف کمیته‌های کارشناسی توسط محیط زیست تصریح کرد: برخی مصوبات همچون ایجاد بانک اطلاعاتی پسماندهای مختلف و تشکیل کمیته تخصصی با عضویت کارشناسان و متخصصان جهت ارزیابی مرحله طرح جامع همچنان در دستور کار است.

حسن واحدی؛معاون امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی در ادامه این کارگروه بر برگزاری نشست اعضای کارگروه مدیریت پسماند به‌ صورت ماهانه تأکید و افزود: صدور احکام اعضای این کمیته‌ها در نخستین فرصت به امضای استاندار خراسان‌رضوی می‌رسد.

واحدی ضمن اشاره به اینکه رویکرد جدید استانداری خراسان‌رضوی بر اساس برنامه‌ریزی است گفت: یکی از راهکارهای توسعه فرهنگ و بینش عمومی تبلیغات سازنده است و این موضوع مشارکت جدی  متولیان امر همچون صداوسیمای استان را طلب می‌کند.

وی همچنین بر حضور بخش خصوصی در کنار این کمیته تأکید و یادآور شد:به‌زودی جهت تبدیل خطوط تولید کارخانجان سازنده ظروف یک بار مصرف، پلاستیکی با صاحبان این صنعت مذاکره می‌کنیم.

انتهای پیام/70019/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول