اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد:

گزارش آلودگی محیط زیست در خراسان‌رضوی وجود ندارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر مشهد گفت: گزارش آلودگی و خسارت و صدمه به شهروندان در خراسان‌رضوی وجود ندارد و سازمان محیط زیست علاقه‌ای به تحقیق در این مورد ندارد.

گزارش آلودگی محیط زیست در خراسان‌رضوی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا خواجی ظهر امروز در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: استاندار جدید خراسان‌رضوی هفت کار را در اولویت برنامه‌های خود قرار دادند؛ ما امیدواریم که مسئولان همیشه موفق باشند اما بعید به نظر می‌رسد که این برنامه‌ها در چند ماه باقیمانده اجرایی شود.

رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: ایرادی که به برنامه‌های ما وارد است این است که چرا هنگامی که استاندار سابق از سمت خود کنار رفت هیچ ارزیابی دقیقی بر روی فعالیت‌های ایشان انجام نشد.

خواجی خاطرنشان کرد: در اولویت برنامه‌های استاندار جدید بحث حاشیه‌نشینی مطرح شده و بهتر است ایشان بدانند که شورای شهر سال‌های زیادی است که روی این موضوع کار می‌کند و بدون کمک شورا نمی‌توانند در این کار موفق شوند.

وی یادآور شد: مسئله اعتیاد در شهر بسیار روشن است و نظارت دقیقی در این مورد انجام نمی‌شود و تعجب می‌کنم که به استاندار این موضوع اطلاع داده نشده است.

رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط با مسائل اجتماعی شهر اظهار کرد: استاندار جدید باید فکری در ارتباط با مسائل اجتماعی کنند که مسئولین ضعیف و کم سابقه‌ای دارد و در کلان شهری مانند مشهد استانداری که نماینده قوه مجریه در شهر است باید این موضوع را بررسی کند.

خواجی با اشاره به آلودگی محیط زیست مشهد گفت: محیط زیست مشهد آلوده است و موضوع آلودگی جدید نیست اما مدیرکل آن در تلویزیون می‌گوید آلودگی وجود ندارد.

وی متذکر شد: گزارش آلودگی  و خسارت و صدمه به شهروندان در خراسان‌رضوی وجود ندارد و سازمان محیط زیست از گشتی‌ها استفاده‌ نمی‌کند و علاقه‌ای به تحقیق در این موارد ندارد.

عضو شورای شهر مشهد تاکید کرد: سازمان محیط زیست در وظایف خود قصور می‌کند و شهر مشهد از نظر آلودگی در ماه دوبار در حال خطر است و فضای کنترل آلودگی محیط زیست در شهر نیست و این مسائل در استانداری در اولویت قرار نگرفته که ضعف استانداری را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/70002/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول