اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی محقق شد

تصویب 52 طرح کشاورزی در بشرویه

خبرگزاری فارس: در دوازدهمین جلسه کارگروه کشاورزی بشرویه، 52 طرح کشاورزی با اعتبار 9 میلیارد و 240 میلیون ریال به تصویب اعضای کارگروه رسید.

تصویب 52 طرح کشاورزی در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، فرماندار بشرویه ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان بشرویه اظهار کرد: با توجه به اینکه عمده اقتصاد و معیشت مردم این شهرستان بر پایه کشاورزی و دامداری است، باید با برنامه‌ریزی همه‌جانبه و اعتبارات اختصاص یافته به این بخش، کشاورزی منطقه را رونق بخشیم.

غلامرضا پورسلطانی ادامه داد: 230 میلیارد تومان برای توسعه بخش کشاورزی به خراسان جنوبی اختصاص یافته که باید توزیع اعتبارات و ارائه تسهیلات به صورت عادلانه و فراگیر جذب شود.

وی با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی بسیاری از مشکلات بخش‌های دیگر همچون کوره‌های آجرپزی را رفع می‌کند، افزود: ایجاد سردخانه و صنایع بسته‌بندی  از طرح‌های توسعه بخش کشاورزی است که افراد می‌توانند با دریافت تسهیلات نسبت به سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها نیز اقدام کنند.

* 153 طرح با اعتبار 66 میلیارد و 800 میلیون ریال مصوب شده است

مدیر جهاد کشاورزی بشرویه نیز با بیان اینکه از ابتدای تشکیل کارگروه کشاورزی در این شهرستان، 153 طرح مصوب شده است، گفت: اعتبار این طرح‌ها 66 میلیارد و 800 میلیون ریال بوده است.

علی شفیعی عنوان کرد: از این تعداد ، 58 طرح آب و خاک، 25 طرح تولیدات دامی، 53 طرح تولیدات گیاهی، سه طرح صنایع، 13 طرح منابع طبیعی و یک طرح دامپزشکی هستند.

وی از تصویب 52 طرح کشاورزی در دوازدهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان بشرویه خبر داد و گفت: اعتبار این طرح‌ها 9 میلیارد و 240 میلیون ریال است.

مدیر جهاد کشاورزی بشرویه اضافه کرد: این طرح‌ها شامل 38 طرح باغبانی، ده طرح آب و خاک، سه طرح اموردام و یک طرح صنایع هستند.

در پایان این جلسه 52 طرح کشاورزی با اعتبار 9 میلیارد و 240 میلیون ریال به تصویب اعضای کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان بشرویه رسید.              

انتهای پیام/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول