اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور خبر داد

تصویب 227 طرح توسعه کشاورزی در راور

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: تاکنون 227 طرح در کارگروه توسعه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال در راور مصوب شده است.

تصویب 227 طرح توسعه کشاورزی در راور

به گزارش خبرگزاری فارس از راور محمدرضا شریفی صبح امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: در گذشته نه‌چندان دور راور در زمینه برداشت محصولات کشاورزی حرف برای گفتن داشت به گونه‌ای که هندوانه و انار راور به شهرها و استان‌های مجاور صادر می‌شد.

وی افزود: در حال حاضر نیز با تلاش مسئولان و کشاورزان این خطه محصولاتی نظیر پسته، انار، زعفران و ... تولید می‌شود که پسته راور به دلیل مرغوبیت و سبزی مغز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

شریفی با اشاره به استعداد شهرستان در بخش کشاورزی گفت: در سال جاری شهروندان راوری در امر تولید و استفاده از سرمایه‌های موجود شهرستان گام‌های قابل توجهی برداشته‌اند و همین موضوع بیانگر توسعه و ایجاد فرصت‌های اشتغال در بخش‌های مختلف است.

فرماندار راور تعداد طرح‌های مصوب شهرستان در بخش‌های زراعت و باغبانی، دام و طیور، شیلات و ... را 227 طرح با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: از این تعداد 139 نفر به بانک معرفی شده و تعداد 50 طرح با اعتبار 15 میلیارد ریال در حال بررسی است.

شریفی تعداد طرح‌های عقد قرار داد شده به منظور اشتغالزایی در شهرستان راور را 33 طرح با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون 120 نفر با اختصاص اعتباری بالغ بر 84 میلیارد ریال به بانک معرفی شده‌اند که از این تعداد تنها 33 نفر تسهیلات دریافت کردند.

وی با بیان اینکه تعداد پرونده 26 نفر در دست اقدام و مابقی برگشتی و یا در حال کارشناسی و بررسی است، خاطرنشان کرد: برای تعداد 480 نفر ثبت‌نام و اخذ کد رهگیری در شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/80012/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول