اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تبلیغات آستان امامزاده حیدر(ع) بهبهان خبر داد

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در صحن امامزاده حیدر(ع) بهبهان

خبرگزاری فارس: مسئول تبلیغات آستان مقدس امامزاده حیدر(ع) بهبهان از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در صحن این امامزاده خبر داد.

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در صحن امامزاده حیدر(ع) بهبهان

محمدهادی روحی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: شهدای کربلا به معنای واقعی کلمه مظلوم شهید شدند اما مظلوم‌ترین آنها، کودک شش ماهه امام حسین(ع) حضرت علی‌اصغر(ع) است.

وی تصریح کرد: چگونگی شهادت این حضرت آنچنان دردناک است که قلب هر فردی با شنیدن آن درد می‌آید.

مسئول تبلیغات آستان مقدس امامزاده حیدر(ع) بهبهان خاطرنشان کرد: نحوه شهادت علی‌اصغر(ع) تیرگی و سختی قلب دشمنان اسلام را نشان داده و به خوبی حق را از باطل جدا می‌کند.

وی افزود: در بهبهان نیز هرساله در سالروز شهادت این حضرت، مراسم شیرخوارگان حسینی با حضور صدها کودک و والدین آنها برگزار می‌شود.

روحی‌پور تصریح کرد: در محرم امسال نیز مسئولان امامزاده حیدر(ع) بهبهان مانند سال‌های گذشته اقدام به برگزاری این مراسم کرده و صحن این آستان مقدس ساعت 15 روز پنجشنبه دوم آذرماه میزبان کودکان شیرخواره حسینی است.

وی در پایان گفت: در این مراسم مادران لباس‌های سبز و سفید با پیشانی‌بند یا علی‌اصغر(ع) را بر تن شیرخواره خود کرده و به یاد مظلومیت فرزند امام حسین(ع) سوگواری می‌کنند.

انتهای پیام/72003/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول