اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدن خبر داد

اعزام 50 مبلغ به نقاط مختلف فریدن در ماه محرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدن گفت: در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان 50 مبلغ به منظور غنا بخشیدن به عزاداری‌های این ماه به نقاط مختلف شهرستان فریدن اعزام شده‌اند.

اعزام 50 مبلغ به نقاط مختلف فریدن در ماه محرم

حجت‌الاسلام عبدالله رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدن با اشاره به اینکه 110 هیئت مذهبی در نقاط مختلف شهرستان فریدن علم عزاداری برافراشته‌اند، اظهار کرد: تعداد 22 هیئت مذهبی در شهر داران، 10 هیئت در شهر بوئین میان‌دشت، سه هیئت در شهر ‌و شش هیئت مذهبی نیز در شهر دامنه مشغول به فعالیت هستند.

وی آسیب شناسی مداحی یکی از مسائل مهم در فرهنگ عاشورایی دانست و گفت: فعالیت‌هایی در راستای آسیب‌شناسی عزاداری انجام شده که از آن جمله می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش مداحی، آزمون‌های مداحی، برگزاری جلسه امر به معروف و نهی از منکر هیئت‌های مذهبی و برگزاری همایش نکوداشت مساجد و پرچم‌داران حسینی در این زمینه اشاره کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدن به اعزام 35 نفر مبلغ به مناطق مختلف شهرستان فریدن در ایام دهه اول محرم اشاره و تاکید کرد: این مبلغان همزمان با دهه اول محرم به منظور غنا بخشیدن به مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در مساجد و هیئت‌های مذهبی به مناطق مختلف این شهرستان اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: با احتساب روحانیون مستقر و مهاجر بلندمدت ساکن در شهرستان 50 نفر مبلغ در ایام محرم 91 مشغول فعالیت تبلیغی هستند.

رضایی تاکید کرد: این مبلغان از 25 آبان تا شش آذر در خصوص ارزش‌های قیام عاشورا و حماسه امام حسین(ع) به تبلیغ می‌پردازند و برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس شهرستان از دیگر برنامه‌های آنهاست که با همکاری آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 63001/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول