اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان بوشهر خبر داد

بهره‌مندی 100 بیمار صعب‌العلاج از طرح شفا در شهرستان بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوشهر از اجرای طرح شفا برای 100 بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بوشهر خبر داد.

بهره‌مندی 100 بیمار صعب‌العلاج از طرح شفا در شهرستان بوشهر

علی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: افرادی که از بیماری‌های صعب‌العلاج اعم از نارسایی قلبی، ناراحتی کلیه، سرطان و غیره رنج می‌برند زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند تا با همت مسئولان و مردم خیر از امکانات درمانی مناسب بهره‌مند شوند.

وی افزود: هم‌اکنون برای جذب حمایت‌های افراد خیر و متمکن جامعه اقداماتی در زمینه اطلاع‌رسانی آغاز شده است.

حیدری عنوان کرد: علاوه بر این طرح، موارد دیگری هم در کمیته امداد طراحی شده است که با یاری اقشار مختلف مردم در آینده نزدیک به مرحله اجرا در می‌آید به طوری که هم‌وطنان می‌توانند با حضور در ادارات و دفاتر کمیته امداد با پر کردن فرم‌های مورد نیاز به خانواده‌های مورد انتخاب خود کمک‌رسانی کنند.

وی افزود: در این راستا وجوه واریز شده از سوی افراد در حساب بانکی، در موضوعی که خودشان انتخاب کرده‌اند به طور قطع هزینه می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان بوشهر همچنین به بهره‌مندی 100 بیمار صعب‌العلاج از اجرای طرح شفا اشاره کرد و خاطر نشان کرد: بیماران صعب‌العلاجی که با مشکلات مالی جهت درمان مواجه هستند از طریق حامی‌یابی به آنها کمک می‌شود.

وی با اشاره به اینکه معمولا حامیان این افراد پزشکان هستند خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 3 میلیون تومان کمک نقدی از طرف حامیان به بیماران داده شده است.

حیدری از توزیع مخزن آب بین 30 خانوار تحت حمایت کمیته امداد بوشهر خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه آب نوشیدنی غیر سالم موجب مسمومیت‌های زیادی می‌شود یکی از خدماتی که در جهت بهداشت انجام می‌شود تهیه آب شرب سالم است.

وی افزود: از این رو در شش ماهه نخست سال 30 مخزن آب بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوشهر توزیع شده است.

حیدری یادآور شد: مواردی دیگر مانند ساخت سرویس‌های بهداشتی آموزش‌های بهداشتی و توزیع لوازم بهداشتی دیگر خدمات انجام شده در جهت پیشگیری از بیماری این نهاد بوده است.

انتهای پیام/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول