اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم نساجی مازندران:

کمیته داوران نگاه ویژه‌ای به بازی‌های سنگین داشته باشد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم نساجی مازندران گفت: کمیته داوران به بازی‌های سنگین و بالای جدولی نگاه بسیار ویژه‌ای داشته باشد چرا که با یک تصمیم اشتباه داوری روند صعودی تیمی می‌تواند رو به نابودی کشانده شود.

کمیته داوران نگاه ویژه‌ای به بازی‌های سنگین داشته باشد

سید محمود اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم نساجی شرایط خوبی را دنبال می‌کند و با این نتیجه‌ای که بدست آمد چیزی از ارزش‌های این تیم کم نشد.

وی افزود: جالب است که هر تیم مقابل نساجی بازی می‌کند با انگیزه ظاهر می‌شود که این خودش جای تقدیر دارد.

اسدی ادامه داد: ما تیم کوچکی نیستیم، این تیم 50 سال قدمت دارد و یک تیم کاملا مردمی بوده که هواداران خونگرم و فهیم این تیم نشان دادند که در هیچ شرایطی تیم را تنها نخواهند گذاشت.

وی تصریح کرد: نساجی توانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند، ولی می‌بینیم که اشتباهات تاثیرگذار داوری چقدر می‌تواند در روند رو به رشد یک تیم نقش داشته باشد.

این مربی مازندرانی خاطرنشان کرد: در بازی گذشته نمی‌گوییم داور به ناحق سوت زده و قصد داشته تیم را خراب کند، ولی خطای 100 درصد بر روی بازیکن ما در محوطه جریمه آن هم نه یک بار بلکه دوبار نادیده گرفته شد این خود جای سئوال دارد.

اسدی بیان داشت: در بازی‌های سنگین و بالای جدولی باید کمیته داوران نگاه بسیار ویژه‌ای داشته باشد، چرا که با یک تصمیم اشتباه داوری روند صعودی یک تیم می‌تواند رو به نابودی کشانده شود، به هیچ وجه قصد ندارم به جامعه داوری جسارتی داشته باشم، چرا که داوران از قشر خوب و زحمتکش جامعه هستند.

وی گفت: تیم نساجی در بازی گذشته با توجه به شرایط بد آب و هوا و زمین نتوانست نتیجه مطلوب را کسب کند، ولی این دلیل نمی‌شود که بگوییم بازیکنان تیم بازی نکردند، این بازیکنان با جان‌فشانی‌هایی که انجام دادند نشان دادند که برای لیگ برتری هیچ چیز کم ندارند.

اسدی گفت: از هواداران به خاطر حمایت خوب‌شان تشکر می‌کنم و امید است با صعود به لیگ برتر دل تک تک این هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/2296/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول