اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی استقلال اهواز:

داورها به نفع تیم میزبان سوت می‌زنند / بازیکنان ما به سرمای همدان عادت ندارند

خبرگزاری فارس: سرمربی استقلال اهواز با اشاره به داوری دیدار الوند و استقلال اهواز گفت: متاسفانه همه داوری‌ها بر اساس جو ورزشگاه‌ها و سوت داوران به نفع تیم میزبان است.

داورها به نفع تیم میزبان سوت می‌زنند / بازیکنان ما به سرمای همدان عادت ندارند

عادل حردانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به دلایل شکست استقلال اهواز در بازی مقابل الوند اظهار داشت: دنبال توجیه نیستم و بازی ضعیف و بدی را به نمایش گذاشتیم اما چند تا از بازیکنان ما هم به علت سه اخطاره بودن در این بازی حضور نداشتند، همچنین سرمای هوای همدان در عملکرد بازیکنان ما بی‌تأثیر نبود و بازیکنان به این آب و هوا عادت ندارند و چند بازیکن ما دچار سرماخوردگی شدند.

وی همچنین با اشاره به بازی بد استقلال در 30 دقیقه ابتدای مسابقه گفت: در آغاز مسابقه خیلی بد بازی کردیم و در 30 دقیقه ابتدایی اصلاً حرفی برای گفتن نداشتیم.

سرمربی استقلال اهواز افزود: هم در دریافت‌ها و هم در انتقال توپ در زمین مسابقه مشکل داشتیم و همین امر باعث شد گل اول را دریافت کنیم و همین گل شیرازه تیم ما را از هم پاشید و تلاش ما این بود که جبران کنیم و بچه‌ها خوب بازی کردند ولی متأسفانه یک اشتباه دیگر بین دو دفاع وسط باعث شد گل دوم را هم دریافت کنیم.

وی تصریح کرد: در این بازی دو گل خوردن یا 10 گل خوردن اصلاً فرقی ندارد و در نیمه دوم برای جبران قدم به میدان مسابقه گذاشتیم و هجومی‌تر بازی کردیم و با کم کردن از دفاع از بازیکن مهاجم استفاده کردیم، اما آنچه انتظار داشتیم نشد و بازیکنان گفته‌های ما را نتوانستند اجرا کنند که همین امر باعث باخت شد.

حردانی درباره تیم الوند همدان هم ابراز داشت: به تیم الوند هم باید تبریک بگویم و برایشان آرزوی موفقیت در بازی‌ها را دارم، ولی متأسفم که یکی دو بازیکن بد اخلاق دارند و این را هم به مربی این تیم گوشزد کرده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: من مربی باید به بازیکنم یاد بدهم که اخلاق داشته باشد، سلامتی در ورزش است و نباید به خاطر یک توپ گرفتن اخلاق را زیر پا بگذاریم.

سرمربی استقلال اهواز گفت: امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم نواقص تیم خود را برطرف کرده و نتایج بهتری را کسب کنیم و یک فوتبال خوزستانی را در بیرون و داخل به اجرا بگذاریم.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس درباره داوری این دیدار گفت: ما به هر شهری که می‌رویم داوران بر مبنای جو حاکم بر زمین به نفع تیم‌های میزبان سوت می‌زنند که این یکی از اشکالات داوری ما است و باعث می‌شود روند فوتبال همین طور شود که برویم به ضعیف‌ترین تیم‌های فوتبال در آسیا ببازیم و این ضربه‌ای به فوتبال ملی است.

حردانی در پاسخ به اینکه آیا این بازی شایسته فوتبال خوزستان به عنوان مهد فوتبال نیست، گفت: خوب وقتی شما براساس شرایط مالی باشگاه سرمایه‌گذاری‌ می‌کنید همین می‌شود، چند تا از بازیکنان الوند در حد بازیکنان ما پول گرفته‌اند؟ من فکر نمی‌کنم تدارکاتچی شما هم کمتر از بازیکن جوانی که با 5 میلیون تومان بازی می‌کند، پول گرفته باشد.

وی یادآور شد: ما طبق چیزی که سرمایه‌گذاری کردیم فقط بتوانیم تیم را برای فصل آینده حفظ کنیم تا بازی‌های شایسته‌ای هم انجام دهیم، تیم الوند چند بازیکن متولد 73 دارد شما بیایید و به من نشان دهید در تیم ما چند بازیکن متولد 73 داریم.

سرمربی استقلال اهواز در پایان در پاسخ به اینکه استقلال اهواز زمانی در لیگ برتر بازی می‌کرده و این نتایج شایسته این تیم نیست، خاطرنشان کرد: الان شرایط فرق می‌کند استقلال اهواز زمانی افتخاراتی داشته و در لیگ برتر بازی می‌کرده، اما در حال حاضر تمام بازیکنان ما بومی هستند و به این افتخار می‌کنیم و اضافه بر بومی بودن جوان هستند و آینده روشن هم دارند و امیدوارم این‌ها برای فوتبال ایران مفید باشند.

انتهای پیام/2499/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول