اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ماه‌ها بلاتکلیفی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل معرفی شد

خبرگزاری فارس: بعد از ما‌ها بلاتکلیفی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از لحاظ مدیریتی و انسجام تشکیلاتی بالاخره معاون سابق استاندار اردبیل به سمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برگزیده و معرفی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز با عنوان تودیع و معارفه رؤسای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در اتاق بازرگانی اردبیل تشکیل شد، سرپرست این سازمان در سخنانی اظهار داشت: بنده در چهار ماه مسئولیتم در قالب سرپرستی این سازمان سعی کردم تا با توجه به ارتباط و آشنایی سابق با این مجموعه کارها را به پیش برده و حداقل بتوانم به نامه‌ها پاسخگو بوده و برخی از کارها را سر و سامان دهم.

محمد ملاطفی تصریح کرد: در این مدت حساس که بخش صنعت و معدن و تجارت و بازرگانی به هماهنگی بیشتر نیاز داشت با همراهی دستگاه‌های مختلف سعی کردیم اهداف و سیاست‌گذاری‌ها را به پیش ببریم که در این زمینه از حمایت‌های استاندار اردبیل قدردانی می‌کنیم.

وی تقویت اقتصاد کشور و استان اردبیل را نیازمند همراهی و همسویی بخش دولتی با بخش خصوصی اعلام کرد و افزود: تا زمانی که نتوانیم به یک هماهنگی و همدلی واقعی در این عرصه دست یابیم، محال است که بتوانیم کارها را به پیش ببریم.

ملاطفی در ادامه سخنان خود با اشاره به انتقاد نماینده مردم اردبیل از دوران سرپرستی خود در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خاطر نشان کرد: بنده پنج سال سکاندار صنایع و معادن این استان بودم که به اذعان فعالان بخش غیردولتی و اتاق بازرگانی در این پنج سال یک تعامل و همراهی خوبی در سطح مناسب با صنعتگران و تولیدکنندگان داشتیم که البته این مدیریت موفق را مرهون همراهی تمام فعالان بخش خصوصی می‌دانم.

این مسئول اضافه کرد: هر چه در این مدت از دستمان برآمد در خدمت‌رسانی مضایقه نکردیم و سعی داشتیم تا در اوضاع بلاتکلیفی این سازمان برخی کارها و هدف‌گذاری‌ها به پیش رفته و بر زمین نماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در ادامه سخنان خود بیان کرد: از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت انتظار داریم در حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به ویژه در برنامه‌ریزی‌های سال‌های آینده نگاه ویژه‌ای به استان اردبیل داشته باشند.

ملاطفی عمده مشکلات بخش صنعت و تولید در این استان را کمبود نقدینگی و سرمایه‌گذاری‌ها اعلام کرد و ادامه داد: اغلب واحدهای صنعتی ما با مشکل وثیقه، کارشکنی‌های بانک‌ها و طولانی شدن زمان پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها مواجه هستند که امیدواریم در این زمینه یک گشایش خاص ایجاد شود.

وی در ادامه یادآور شد: اغلب واحدهای صنعتی ما با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند که با یک همفکری و تعامل می‌توان بخش عظیمی از این نارسایی‌ها را برطرف کرد.

ملاطفی گفت: در سال‌های گذشته با دلار هفت تومان در استان‌های مختلف واحدهای تولیدی و صنعتی قوی و مادر راه‌اندازی شده که استان اردبیل به دلیل دیر استان شدن از این نعمت برخوردار نبوده که در این زمینه بهتر است به استان‌هایی همچون اردبیل توجه ویژه صورت بگیرد.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با همراهی مسئولان کشوری و استانی بخش صنعت و تولید در این استان به شکل اساسی تقویت شده و زیرساخت‌های آن نیز بهتر از گذشته فراهم آید.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تیرماه بلاتکلیف و بدون سرپرست باقی مانده بود که بعد از گذشت دو ماه محمد ملاطفی به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت انتخاب شده بود که او نیز به دلیل عهده‌دار نشدن وظایف و اختیارات در بسیاری از زمینه‌ها مسئولیت را قبول نداشت و بالاخره در سالی که به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده سازمان صنعت، معدن و تجارت بعد از گذشت 5.5 ماه صاحب رئیس جدید شد که پیش از این ارژنگ عزیزی معاون برنامه‌ریزی استاندار سابق اردبیل و دوران سید حسین صابری بود که از امروز به صورت رسمی در سمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فعالیتش را آغاز کرد و محمد ملاطفی که در دو جبهه فعالیت داشت در شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به ادامه فعالیتش مشغول شد.

انتهای پیام/62006‌/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول