اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه قلعه چم قم

باران و تیر برق جان مرد جوان را گرفتند

خبرگزاری فارس: مرد 23 ساله‌ای که از تیر چراغ برق بالا رفته بود، در اثر برق‌گرفتگی جان خود را از دست داد.

باران و تیر برق جان مرد جوان را گرفتند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فوت کردن یک جوان 23 ساله در اثر بالا رفتن از تیر برق در منطقه قلعه چم قم اظهار داشت: بالا رفتن از این تیر برق که با بارانی شدن آب و هوا نیز همزمان شده بود، موجب کشته شدن این مرد شد. 

عباس جعفری گفت: پس از حضور مأموران آتش‌نشانی و بعد از قطع برق، جسد از تیر برق پایین آورده شده و به مأموران بهشت معصومه(س) تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه علت بالا رفتن این فرد از تیر برق مشخص نیست، ادامه داد: هر ساله این گونه حوادث موجب از دست رفتن جان عده‌ای از هموطنان می‌شود که باید با آموزش‌های لازم تمام افراد را از خطرات تجهیزات انتقال برق مطلع کرد.

جعفری شکار عقاب توسط مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم را از دیگر حوادث روز گذشته شمرد و خاطر نشان کرد: این پرندگان که به دلیل مخاطرات زیستی که در طبیعت اطراف ما رخ داده وارد زندگی شهری می‌شوند، برای همشهریان ایجاد مزاحمت می‌کنند که مأموران آتش‌نشانی پس از صید آنها را به محیط زیست تحویل می‌دهند.

وی ابراز داشت: همچنین در روز گذشته آتش‌سوزی یک کپسول گاز در یک واحد تجاری موجب بروز خسارت مالی شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به وقوع مشکلات در ارتباط با سیستم‌های گرمایشی در فصل زمستان اضافه کرد: صاحبان مشاغل باید تلاش کنند تا در فصل سرد از گاز شهری برای گرمایش استفاده کنند تا خطرات استفاده از کپسول‌های گاز برای آنان به وجود نیاید.

وی ادامه داد: در روز گذشته یک مورد حریق خودرو، یک حریق منزل و یک مورد حریق ضایعات نیز توسط نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اطفا شد.

به گفته جعفری واژگون شدن یک خودرو به علت برخورد با درخت از دیگر حوادث روز گذشته بوده که با حضور مأموران آتش‌نشانی و جلوگیری از نشت بنزین خودرو، مشکل برطرف شده است.

انتهای پیام/78006/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول