اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

برگزاری یادواره شهدا هدفمند باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در برگزاری یادواره شهدا باید باانگیزه و هدفمند کار کرد تا بتوان از این طریق به نتایج موردنظر دست پیدا کنیم.

برگزاری یادواره شهدا هدفمند باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در نشست ستاد کنگره شهیدان این استان اظهار داشت: ارزش‌های دفاع مقدس بخش مهمی از ارزش‌های جامعه اسلامی به شمار می‎روند و برهمین اساس باید تا می‎توان در حفظ و تقویت این ارزش‌ها تلاش کرد.

وی افزود: شهدا و ایثارگران دین بزرگی بر مردم کشور دارند و ضروری است هرچه توان داریم به کار گیریم تا نام و یاد آن‌ها برای همیشه جاودان و زنده بماند.

نکونام با اشاره به برگزاری یادواره‌ شهدا در شهرستان‌های استان، تصریح کرد: باید برای اجرای هرچه بهتر و باشکوه‌تر این یادواره‌ها باانگیزه و هدفمند کار کرد تا بتوان به نتایج موردنظر دست پیدا کنیم.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: شهدا و ایثارگران با تمام هستی خود در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شدند و شایسته است تا ما هم با همه توان خود یاد و خاطره این بزرگان را در جامعه گرامی بداریم.

نکونام بر ضرورت جمع‌آوری اطلاعات و آثار به جای مانده از شهدای این استان تاکید کرد و گفت: بسیاری از شهیدان این استان هنوز آن گونه که باید به مردم معرفی نشده‌اند و خاطرات و اطلاعات آن‌ها هنوز به درستی جمع‌آوری و انتشار داده نشده است.

وی افزود: برهمین اساس ضروری است تا با یک برنامه کامل و جامع در تکمیل اطلاعات و جمع‌آوری آثار شهیدان اهتمام ویژه‌ای به کار گرفته و  سپس این اطلاعات را به طور مرتب و منظم در اختیار مردم قرار دهیم.

نکونام، ارتقای بصیرت و بینش مردم نسبت به شهیدان را مهم‌ترین هدف از برگزاری یادواره شهدا دانست و اظهار داشت: در برگزاری این برنامه‌ها باید زمینه‌ای فراهم شود که مردم بیش از پیش با شهیدان آشنا شوند و راه و رسم آن‌ها را به عنوان یک الگوی والا برای زندگی خود انتخاب کنند.

انتهای پیام/68004/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول