اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آبفای قم برگزیده صنعت آبفای کشور

لوح زرین صنعت آب و فاضلاب کشور به قم رسید

خبرگزاری فارس: «پروژه کنترل هوشمند و از راه دور شبکه توزیع آب قم» در نخستین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری صنعت آب و فاضلاب کشور به عنوان طرح برگزیده انتخاب و لوح زرین این جشنواره به آبفای قم رسید.

لوح زرین صنعت آب و فاضلاب کشور به قم رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، نخستین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب کشور به مدت چهار روز با حضور بیش از 100 شرکت خصوصی و دولتی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری تهران برگزار شد.

شرکت آب و فاضلاب استان قم در این نمایشگاه و جشنواره که به همت معاونت بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفای کشور برپا شد با چهار طرح شرکت کرد و توانست لوح زرین و تندیس این جشنواره را به خاطر «پروژه تله متری شبکه توزیع آب قم» و یک مورد ثبت اختراع برای ساخت دستگاه کنترل‌گر فشارشکن برای شبکه‌های آب‌رسانی دریافت کند.

طی روزهای برگزاری این نمایشگاه و جشنواره مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، معاون آب و آبفای وزیر نیرو، معاون بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، نمایندگان مجلس و برخی دیگر از مسئولان از غرفه شرکت آب و فاضلاب استان قم بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و پروژه‌های علمی کاربردی آبفای قم قرار گرفتند.

با برگزیده شدن طرح «تله متری شبکه توزیع آب قم» در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه و جشنواره توانمندی‌های بهره‌برداری صنعت آب و فاضلاب کشور لوح زرین و تندیس این جشنواره به توکلی‌بینا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم اهدا شد.

در سال 1379 مطالعات مربوط به راه‌اندازی سیستم تله متری تأسیسات آبفای قم آغاز و تا پایان سال 84 تمام مجموعه‌های آب‌رسانی شامل ایستگاه‌های پمپاژ، چاه‌ها، مخازن ذخیره و تصفیه‌خانه آب با شعاع پراکندگی 80 کیلومتر زیرپوشش سیستم تله متری قرار گرفتند و از سال 1386 تله متری شبکه توزیع آغاز شد و در حال حاضر پارامترهای کیفی و کمی بیش از 20 نقطه از شبکه توزیع از راه دور پایش و کنترل می‌شوند.

انتهای پیام/2258/ز/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول