اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان:

باید معنای بسیج را از امام حسین(ع) یاد گرفت

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان گفت: باید معنای بسیج را از امام حسین(ع) یاد گرفته و سرلوحه کارمان قرار دهیم.

باید معنای بسیج را از امام حسین(ع) یاد گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد هفته بسیج و جمعی از بسیجیان در دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری سیستان‌و‌بلوچستان اظهار داشت: تقارن هفته بسیج با مناسبت محرم، عاشورا  و دو فریضه امر ‌به‌ معروف‌ و‌ نهی از منکر، نیکو است.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر بنا باشد ما در مجموعه ادوار تاریخ درخشش اندیشه‌ بسیجی را بهتر و زیباتر از هر زمان تماشا کنیم، باید به تعبیر امام حسین(ع) خوب نظر کنیم، بیان کرد: امام حسین(ع) فرموده‌اند هیچ بسیجی به پای بسیجی من نیست و هیچ کسی را ندیدم به اندازه یاران من با وفا باشد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: شرط اول بسیجی‌ بودن پای کار آمدن با تمام توان در مسیر و مقصد امامت دیروز و ولایت امروز است.

وی ادامه ادامه داد: شرط دوم بسیج، چشم‌انداز خداست و باید معنای بسیج را از امام حسین‌(ع) یاد گرفته و سرلوحه کارمان قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: هفته بسیج برای این شکل گرفته که ارزش‌هایی که در تمام ادوار رشد کرده در این هفته بیشتر به همگان یادآوری شود.

سلیمانی شناسنامه هفته بسیج را امام روح‌‌الله خواند و گفت: بسیج این افتخار را دارد که شناسنامه‌ای مشخص دارد و تا زمانی که این شناسنامه به جبهه‌نرفت، جبهه سامان پیدا نکرد.

انتهای پیام/75002/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول