اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بهار:

دانش‌آموزان بصیرت و ولایتمدار باشند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت:‌ بصیرت و ولایتمداری امروز مهمترین موضوعی است که باید سرلوحه کار دانش‌آموزان قرار گیرد.

دانش‌آموزان بصیرت و ولایتمدار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی زارعی پیش از ظهر امروز در مجتمع آموزشی و پرورشی عفاف شهرستان بهار اظهار کرد: عاشورا دانشگاه بزرگی است که درس‌های فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه باید از این واقعه درس عزت، آزادگی، شجاعت و شهادت‌طلبی را آموخت، ادامه داد: امروز سایر کشورها از این نهضت الگو گرفته‌اند و در مقابل حکومت‌های ظلم ایستادگی می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار اضافه کرد: بصیرت و ولایتمداری امروز مهمترین موضوعی است که باید سرلوحه کار دانش‌آموزان قرار گیرد.

وی بیان کرد: کسب مدارج بالای علمی از دیگر کارهایی است که باید با این مهم، ایران اسلامی را به اوج عزت و اقتدار برسانیم.

امام جمعه بهار نیز افزود: مربیان باید رابطه قوی دینی با دانش‌آموزان داشته باشند و اعتقاد و خودباوری عمیقی را در بین آنان ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا اضافه کرد: آیین اسلام از بعد اجتماعی مهمی برخوردار است و با عنایت به برکات آثار وحدت و تجمع در بسیاری از برنامه‌ها بر این بعد تأکید شده است.

وی به اهمیت نماز جماعت اشاره کرد و ابراز داشت: غیر از آثار فردی و اجتماعی برای نماز جماعت پاداش عظیمی بیان شده است که باید مد نظر باشد.

امام جمعه بهار با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از پیام‌های عاشورا، درس‌ها و عبرت‌های حماسه عاشورا گفت: توجه به این مسائل راهگشای بسیاری از مشکلات امروز می‌شود.

انتهای پیام/2499/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول