اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی:

وظیفه هیئت‌های مذهبی آگاهی‌دهی و بصیرت‌افزایی است

خبرگزاری فارس: معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: وظیفه هیئت‌های مذهبی آگاهی‌دهی و بصیرت‌افزایی برای فراهم کردن زمینه مقابله با هجمه‌های فکری، عقیدتی و فیزیکی دشمن است.

وظیفه هیئت‌های مذهبی آگاهی‌دهی و بصیرت‌افزایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام اسماعیل فلاح عصر امروز در همایش استانی عاشوراییان در شهر برازجان اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی با تمام توان و ظرفیت برای کمرنگ کردن معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه تلاش می‌کنند و باید با زنده نگه داشتن ارزش‌ها در برابر دشمنان بایستیم.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی ابراز داشت: انقلاب اسلامی به لحاظ این که با الگو گیری مردم ایران از سالار شهیدان و آموزه‌های عاشورا به پیروزی رسید، مدیون امام حسین (ع) و هیئت‌های مذهبی است.

وی افزود: امروز نیز وظیفه هیئت‌های مذهبی آگاهی‌دهی و بصیرت‌افزایی برای فراهم کردن زمینه مقابله با هجمه‌های فکری، عقیدتی و فیزیکی دشمن است.

این مسئول بیان کرد: وضعیت کنونی درگیری‌های انقلاب اسلامی با آمریکا، صهیونیسم جهانی و استکبار هیچ تفاوتی با درگیری امام حسین(ع) با سپاه یزید ندارد.

فلاح اضافه کرد: اگرچه امروز نظام استکباری به صورت مستقیم با ما وارد جنگ نشده ولی همه هجمه‌هایی که در منطقه به‌وجود آورده به خاطر ضربه زدن به اصل نظام اسلامی و از بین بردن گفتمان امام(ره) است.

وی اذعان داشت: هجمه‌های استکبار در همه عرصه‌های عقیدتی، اقتصادی و فیزیکی بسیار سنگین‌تر از دوران دفاع مقدس است.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: امروز بر همه ما که به عنوان علمدار هدایت مردم در صحنه هستیم فرض است که پیام عاشورا و امام حسین(ع) را در جامعه نهادینه کنیم.

فلاح بیان کرد: جبهه‌ای که دشمن برای ضربه زدن به انقلاب ما گشوده باید مورد توجه همه متولیان فرهنگی قرار گیرد و شناساندن هجمه‌ها و راه مقابله با آنها، آگاهی دادن و تعمیق باورهای دینی و اعتقادی است.

وی افزود: مسیر مقابله با دشمنان امروزی در واقع همان مسیر حرکتی ائمه و خط مستقیم پیروی از ولایت زمان است.

فلاح تصریح کرد: امروز نیز مانند زمان حسین بن علی(ع) باید در رکاب جانشین و علمدار و ستون خیمه نظام اسلامی بود.

انتهای پیام/2451/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول