اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره هواشناسی هندیجان اعلام کرد

بارش 58 میلیمتری باران در هندیجان / خطر طغیان رودخانه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس اداره هواشناسی هندیجان گفت: بارش 58 میلیمتری باران در این شهرستان، خستگی کشاورزان را شست و از بین برد.

بارش 58 میلیمتری باران در هندیجان / خطر طغیان رودخانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، شهرستان هندیجان که از جنوبی و محروم‌ترین نقاط حاصل‌خیز استان خوزستان است در بحث کشاورزی بسیار مستعد و در امر دامپروری بسیار فعال است.

این منطقه بخش عمده درآمد و معیشت ساکنان خود را در این دو حوزه در جریان انداخته و در این خصوص بسیار موفق و مؤثر عمل کرده است.

بارش باران دو روز اخیر در شهرستان هندیجان، تبسم و خوشحالی شهروندان به‌ویژه کشاورزان را در برداشته است، این کشاورزان همچنان امیدوارند با بارش‌های مداوم، بیش از پیش شاهد رونق مضاعف منطقه و اراضی کشاورزی و به دنبال آن دامپروری باشند.

 

*امکان طغیان رودخانه‌ها وجود دارد

رئیس اداره هواشناسی هندیجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در هندیجان اظهار کرد: در دو روز اخیر 58 میلیمتر باران در شهرستان هندیجان باریده و این میزان بارندگی برای این منطقه بسیار مؤثر و مطلوب است.

وی افزود: بارندگی‌ها همچنان تا به امروز تداوم دارد و هوای شهرستان را بیش از پیش به سوی سردتر شدن سوق می‌دهد.

اسلام فتاح در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر وجود آبگرفتگی‌ها در منطقه تصریح کرد: آبگرفتگی‌هایی نیز در برخی از مسیرهای شهرستان ایجاد شده که البته با همت مسئولان شهرداری با سرعت و در کوتاهترین زمان ممکن مرتفع شد.

وی خطاب به شهروندان بیان کرد: از شهروندان می‌خواهیم از تردد در حوالی رودخانه‌ها جلوگیری کنند زیرا با بارندگی، امکان طغیان رودخانه‌ها نیز وجود داشته و این امر آنها را به شدت تهدید می‌کند.

انتهای پیام/72001/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول