اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش 70 درصدی بارندگی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری از افزایش 70 درصدی بارندگی نسبت به دوره مشابه سال قبل در استان خبر داد.

افزایش 70 درصدی بارندگی در چهارمحال و بختیاری

شاهین پارسا امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، هوای استان را در روزهای آینده صاف دانست و اظهار داشت: از اواخر روز یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی هوای استان را در بر خواهد گرفت.

وی با اشاره به میزان بارش‌های جوی ثبت شده در این استان، گفت: در شهرکرد 30 میلی‌متر، کوهرنگ 71 میلی‌متر، لردگان 35 میلی‌متر، بروجن 21 میلی‌متر، فرخشهر 28 میلی‌متر، سامان 27 میلی‌متر و دزک 30 میلی‌متر بارندگی گزارش شده است.

پارسا ادامه داد: در اردل 40 میلی‌متر، آورگان 50 میلی‌متر، مال خلیفه 41 میلی‌متر، بلداجی 25 میلی‌متر، فارسان 45 میلی‌متر، بن 32 میلی‌متر، سورشجان 32 میلی‌متر و صمصامی نیز 49 میلی‌متر بارندگی گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری دمای فعلی شهرکرد را 10 درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای هوا در مرکز این استان نسبت به روز گذشته سه درجه افزایش یافته است.

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به دمای مناطق مختلف این استان در 24 ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: کمینه دمای هوا در بروجن سه درجه سانتی‌گراد و بیشینه آن 14 درجه سانتی‌گراد، کمینه دمای هوا در لردگان شش درجه سانتی‌گراد و بیشینه آن 18 درجه سانتیگرا‌د، کمینه دمای هوا در بلداجی 10 درجه سانتی‌گراد و بیشینه آن 15 درجه سانتی‌گراد اعلام شده است.

وی ادامه داد: کمینه دمای هوا در فارسان سه درجه سانتی‌گراد و بیشینه آن 10 درجه سانتی‌گراد، کمینه دمای هوا در بن سه درجه سانتی‌گراد و بیشینه آن 9 درجه سانتی‌گراد، کمینه دمای هوا در سامان سه درجه سانتی‌گراد، کمینه دمای هوا در کوهرنگ صفر درجه سانتی‌گراد و بیشینه آن هفت درجه سانتی‌گراد اعلام شده است.

پارسا با اشاره به سردترین و گرمترین نقاط استان چهارمحال و بختیاری در 24 گذشته، گفت: در 24 ساعت گذشته کوهرنگ با صفر درجه سانتی‌گراد سردترین و لردگان با 18 درجه سانتی‌گراد گرمترین نقطه استان گزارش شده است.

انتهای پیام/68008/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول