اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان خبر داد

نظارت 64 اکیپ بر ذبح دام در ایام تاسوعا و عاشورا

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: 64 اکیپ ثابت و سیار بر ذبح دام در ایام تاسوعا و عاشورا در جنوب کرمان نظارت می‌کنند.

نظارت 64 اکیپ بر ذبح دام در ایام تاسوعا و عاشورا

ابراهیم توکلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با بیان اینکه ذبح دام در معابر عمومی موجب انتشار بیماری‌ها می‌شود، اظهارداشت: هیئت‌های مذهبی دام‌های نذری خود را در کشتارگاه‌ها و زیر نظر کارشناسان دامپزشکی ذبح کنند.

وی با بیان اینکه 64 اکیپ ثابت و سیار بر ذبح دام در جنوب کرمان نظارت می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به سنتی بودن دامداری‌ها ذبح دام نیز در نقاطی از جنوب کرمان به صورت سنتی و در منازل و معابر انجام می‌گیرد.

توکلی با اشاره به اینکه کشتارگاه‌ها در جنوب کرمان در ایام تاسوعا و عاشورا فعال هستند، خاطرنشان کرد: در ایام تاسوعا و عاشورا پنج دامپزشک، 45 کارشناس بهداشت گوشت و سه روحانی بر ذبح بهداشتی و شرعی گوشت نظارت می‌کنند.

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه علائم بیماری در دام‌ها و گوشت نذری خود به اکیپ‌های ثابت و سیار مراجعه کنند.

انتهای پیام/80003/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول