اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

جبران عقب‌ماندگی فوتبال زنجان، نیازمند همدلی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، ارتقای فوتبال استان زنجان و جبران عقب‌ماندگی سال‌های گذشته را نیازمند همدلی اهالی فوتبال اعلام کرد.

جبران عقب‌ماندگی فوتبال زنجان، نیازمند همدلی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی شامگاه دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه همه اقدامات مربوط به انتخابات هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان زنجان به روال دیگر هیئت‌های ورزشی انجام شده است، اظهار داشت: انتخابات این هیئت برای اداره کل ورزش و جوانان با هیئت‌های دیگر هیچ تفاوتی ندارد.

وی با ابراز بی‌اطلاعی از اینکه چرا کسی به غیر از فریدون اصفهانیان در انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان زنجان ثبت نام نکرده است، افزود: شاید سخت بودن شرایط و بالا رفتن توقعات از دلایل عدم ثبت نام در این انتخابات است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به پرطرفدار بودن ورزش فوتبال نسبت به ورزش‌های دیگر اشاره کرد و افزود: جایگاه فوتبال با هیچ ورزشی قابل مقایسه نیست.

وی به فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم برای ورزش‌های مختلف از جمله فوتبال در سطح استان زنجان اشاره و تصریح کرد: زمین‌های چمن مصنوعی و طبیعی زیادی در استان احداث شده است.

رحمانی از وجود سالن‌های ورزشی در همه شهرهای استان زنجان خبر داد و گفت: وجود این سالن‌ها ضروری شدن فعالیت بیشتر برای ورزش فوتسال را یادآوری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اکثر سالن‌های موجود در سطح استان زنجان استاندارد است، اضافه کرد: باید از ظرفیت‌های موجود برای ارتقای فوتبال و فوتسال استان زنجان استفاده بهینه کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان فوتبال را متعلق به همه مردم دانست و گفت: انتقادهای محفلی نتیجه‌ای ندارد و برای پیشبرد امور، همه باید وارد عرصه عملیاتی شوند.

وی محبوب بودن ورزش فوتبال را موجب مسئولیت سنگین برای مدیران دانست و ادامه داد: جبران عقب‌ماندگی‌های موجود در فوتبال استان زنجان، نیازمند همدلی اهالی فوتبال استان است.

رحمانی با بیان اینکه استان‌هایی با شرایط زنجان در سطح کشور کم نیستند، اضافه کرد: با کنار گذاشتن تنگ نظری‌ها می‌توان به ارتقای ورزش فوتبال استان امیدوار بود.

وی به حضور افرادی در فوتبال اشاره کرد که با پنچرگیری، چند تیم را اداره می‌کند و افزود: در مقابل افرادی هم هستند که با وجود داشتن درآمدهای میلیاردی از پذیرفتن یک تیم نونهالان اجتناب می‌کنند.

انتهای پیام/73004/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول