اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان:

اجرای مراحل بعدی طرح آسیا ویژن از اولویت‌ها است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان زنجان، اجرای مراحل بعدی طرح آسیا ویژن را از اولویت‌های برنامه‌های آینده هیئت فوتبال استان زنجان اعلام کرد.

اجرای مراحل بعدی طرح آسیا ویژن از اولویت‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فریدون اصفهانیان شامگاه دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به تلاش‌های انجام شده در هیئت فوتبال استان زنجان برای ارتقای فوتبال استان اظهار داشت: اجرای طرح آسیا ویژن از نتایج این تلاش‌ها است.

وی به برگزاری مسابقات رده‌های سنی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: همه مسابقات رده‌های سنی به صورت لیگ در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان تصریح کرد: تیم‌های فوتبال رده‌های سنی استان زنجان موفق به کسب مقام‌های قهرمانی در مسابقات منطقه‌ای شده‌اند.

وی از تشکیل کمیته‌های دائمی در هیئت فوتبال استان زنجان خبر داد و گفت: کمیته داوران و مربیان از جمله کمیته‌های تشکیل شده است.

اصفهانیان با اشاره به ارسال عملکرد ماهانه هیئت فوتبال استان زنجان به فدراسیون اضافه کرد: امکانات سخت‌افزاری برای فعالیت ورزش فوتبال در سطح وسیع استان، برای شهرستان‌ها فراهم شده است.

وی برگزاری کلاس‌های آموزشی و سازماندهی مدارس فوتبال را از دیگر اقدامات هیئت فوتبال استان زنجان اعلام کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان احداث ساختمان جدید برای هیئت فوتبال استان زنجان را از دیگر اقدامات در دوران ریاست خود در هیئت فوتبال استان عنوان کرد و افزود: پیگیری پایان کار احداث ورزشگاه 15 هزار نفری از دیگر اقدامات هیئت فوتبال استان زنجان است.

وی با اذعان به وجود مشکل در فوتبال استان زنجان تصریح کرد: عدم وجود حامی مالی از مهم‌ترین مشکلات این رشته ورزشی در استان محسوب می‌شود.

اصفهانیان پیگیری مراحل بعدی طرح آسیا ویژن را از برنامه‌های آینده هیئت فوتبال استان زنجان عنوان کرد و گفت: ایجاد آکادمی فوتبال در دستور کار هیئت قرار گرفته است.

وی با اشاره به قول رئیس هیئت فوتبال برای تامین اعتبار بخشی از اعتبار احداث ساختمان جدید برای هیئت فوتبال استان زنجان اضافه کرد: تعامل با سایر هیئت‌های فوتبال استان‌ها، تقویت بدنه هیئت و ساماندهی ساختار تشکیلاتی این هیئت از دیگر برنامه‌های آینده است.

انتهای پیام/73004/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول