اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون فوتبال:

آکادمی فوتبال در زنجان ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به وجود امکانات سخت‌افزاری مطلوب و همچنین همسایگی زنجان با هشت استان گفت: آکادمی فوتبال در این استان ایجاد می‌شود.

آکادمی فوتبال در زنجان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی کفاشیان در مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه فوتبال استان زنجان با اشاره به عضویت فریدون اصفهانیان در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و ریاست وی بر کمیته داوران فدراسیون اظهار داشت: اصفهانیان یکی از مردان خوب فوتبال ایران است.

وی به امکانات مطلوب سخت‌افزاری استان زنجان در ورزش فوتبال اشاره کرد و افزود: وجود این امکانات ایجاد آکادمی فوتبال را ضروری می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه ایجاد آکادمی فوتبال در سال گذشته برای زنجان مصوب شده بود، دلیل عدم اجرای این مصوبه را کمبود بودجه اعلام کرد.

وی بر لزوم فعال شدن تیم‌های فوتسال در استان زنجان تأکید کرد و گفت: وجود سالن‌های استاندارد فعالیت بانوان را در این رشته آسان‌تر می‌کند.

کفاشیان به وجود همدلی در بین فعالان فوتبال در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این جمع همدل، بیشتر از داشتن تیم در لیگ برتر ارزشمند است.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به فعالیت‌های مطلوب انجام شده در ورزش استان زنجان ابراز امیدواری کرد که ورزش استان در سال‌های آینده به اهداف تعریف شده برای خود نائل شود.

انتهای پیام/73004/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول