اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

اجرای 35 طرح عمرانی در اردبیل/ تا پایان دولت دهم پروژه‌ها‌ تکمیل ‌می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل از اجرای 35 پروژه عمرانی در سطح مناطق شهری و روستایی شهرستان اردبیل خبر داد.

اجرای 35 طرح عمرانی در اردبیل/ تا پایان دولت دهم پروژه‌ها‌ تکمیل ‌می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری عصر امروز به همراه سرپرست حوزه معاونت عمرانی استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی در بازدید از پروژه‌های عمرانی در دست اقدام اظهار داشت: این پروژه‌های عمرانی با سرمایه‌گذاری 24 میلیارد تومان با توان و تلاشی مضاعف در حال اجراست.

وی تصریح کرد:‌ به رغم مشکلات اعتباراتی در تخصیص هزینه‌ای پروژه‌های در دست اقدام تلاش می‌شود این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی 50 درصد با قوت و قدرت و با اولویت در روند اجرایی تا پایان دولت دهم تکمیل شده و آماده بهره‌برداری شود.

اکبری خاطرنشان کرد: دولت خدمتگزار سعی دارد در قالب پروژه‌های مهر ماندگار به استان‌ها و مناطق مختلف کمک کند تا پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل شود که در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته تا ریخت و پاشی نامطلوب برای دولت بعدی باقی نماند.

فرماندار اردبیل اضافه کرد: پروژه‌های در دست اقدام که عملیات اجرایی آنها در روند پیگیری و پیشرفت فیزیکی مناسب قرار گرفته لیست‌بندی شده و براساس این لیست تهیه شده کارهای اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در دست اقدام می‌باشد.

وی ادامه داد: ‌امیدواریم با اقدامات مطلوب و مناسب بتوانیم در ماه‌های آینده بخش عظیمی از این پروژه‌ها را در سرفصل‌های مختلف آماده بهره‌برداری کنیم که در دو مناسبت پیش روی دهه فجر و سوم خرداد سعی می‌شود بخش عظیمی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید که از 14 پروژه در سرفصل‌های مختلف و مناطق و محلات شهر اردبیل دیدن شد، معاونت سرپرست امور عمرانی استانداری اردبیل با اظهار رضایت از روند اجرایی آنها بر دقت و سرعت پروژه‌ها تاکید کرد.

کمال‌الدین میرجعفریان بر استفاده بهینه از فرصت موجود با در نظر گرفتن شرایط جوی منطقه و لحاظ کردن موارد فنی تاکید کرد و بیان داشت: امیدواریم در فرصت باقی‌مانده بتوانیم در این باب اقدامات مطلوبی را انجام دهیم.

در این بازدید از پروژه‌های 200 واحدی شهرک ولیعصر، 492 واحدی شهرک رسالت، 300 واحدی شهرک سینا، 60 واحدی مسکن محرومان در شهرک زرناس بازدید شده و در جریان آخرین مسایل و مشکلات واحدهای مسکونی این شهرک‌های جدیدالتأسیس قرار گرفتند.

همچنین بازدید از بخش سوانح و سوختگی بیمارستان امام، اورژانس اجتماعی، مجموعه فرهنگی باغ عارف، مرکز فوریت‌های پزشکی و خوابگاه 120 نفری دانشگاه علوم پزشکی، مدارس و تأسیسات رفاهی – آموزشی حیات طیبه، مجتمع شیخ مفید و الهی اردبیلی از دیگر برنامه‌های بازدیدی این تیم از پروژه‌های در دست اجرای اردبیل بود.

انتهای پیام/62006/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول