اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال دشتی:

تیم دلیران دشتی نیازمند حمایت مسئولان و نمایندگان مردم است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال دشتی گفت: تیم والیبال دلیران دشتی با وجود موفقیت‌هایی که در لیگ دسته یک داشته اما نیازمند حمایت مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس است.

تیم دلیران دشتی نیازمند حمایت مسئولان و نمایندگان مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اکبر غلامی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم والیبال مناطق نفت‌خیز جنوب یکی از تیم‌های ریشه‌دار و با سابقه در کشور است و در سال گذشته نیز عملکرد خوبی داشت.

رئیس هیئت والیبال شهرستان دشتی افزود: این تیم ظرفیت‌های خوبی دارد به دلیل اینکه سال‌های سال در رشته والیبال فعالیت می‌کند و از بازیکنان و مربیان خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: تیم اهواز با دو برد و با پیشینه خیلی خوبی به خورموج آمده بود و تیمی کامل و جامع است.

غلامی‌نژاد یادآور شد: همیشه به رسانه‌ها گفته‌ام که تیم ما شاید از لحاظ پولی پایین‌تر از همه تیم‌ها باشد اما از نظر فنی موقعیت خوبی داریم.

وی گفت: برد مقابل مناطق نفت‌خیز جنوب شیرین‌ترین برد ما بود هر چند ما با مشکلاتی که روبرو هستیم ادامه کار  را باید با توان و قدرتی که داریم انجام بدهیم.

وی افزود: قبل از مسابقه با تیم نفت‌خیز جنوب دو جلسه فنی گذاشته شد و نقاط ضعف و قوت خودمان و تیم مقابل را با توجه به شناختی که داشتیم بررسی کردیم.

غلامی‌نژاد گفت: با یک برد نباید مغرور شویم و با شکست هم نباید ناامید شویم و امیدواریم با دعای خیر مردم این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد و دل این مردم را شاد نگه داریم.

وی در پاسخ به وضعیت مالی تیم گفت: با وجود پیگیری‌ها و رایزنی‌هایی که برای حمایت از تیم انجام دادیم تنها حمایتی که از ما شده توسط اداره ورزش و جوانان استان بوشهر بوده است اما امید و انتظارمان بیش از این است زیرا تیم در دسته یک بودن هزینه‌های زیادی دارد.

وی گفت: از مسئولان استان به ویژه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم ما را یاری کنند.

غلامی خاطر نشان کرد: حضور و حمایت تماشاگران از تیم یک نعمت بزرگی است و ما باید دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام/66001/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول