اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان خبر داد

تشکیل 500 حلقه تربیتی و معنوی بسیج اقشار در اصفهان

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان از تشکیل 500 حلقه تربیتی و معنوی بسیج اقشار در اصفهان در بخش‌های مختلف خبر داد.

تشکیل 500 حلقه تربیتی و معنوی بسیج اقشار در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام شفاعت‌الله موسوی ظهر امروز با اشاره به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: به مناسبت این هفته تمام رده‌های این سازمان در برنامه‌های متعدد معنوی از جمله طراحی، تولید و توزیع محصولات فرهنگی (به مناسبت عاشورا) حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اهدافی که بسیج دنبال می‌کند، بصیرت‌افزایی در جنگ نرم برای بسیجیان است، افزود: بسیج نقش بسیار مهمی در امر به معروف و نهی از منکر دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان به برنامه‌های سپاه امام صادق(ع) و جلسات سوگواری با حضور مردم و بسیجیان اشاره و تصریح کرد: ایجاد نمایشگاه بسیج در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و روشنگری‌های عمومی در مورد سیاست‌های دشمنان، به ویژه تحریم‌ها را از اقدامات مهم بسیج است.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا، عیادت از جانبازان، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و معرفی الگوهای اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه‌های مهم در هفته بسیج همزمان با ماه محرم عنوان کرد.

موسوی گفت: بسیج اصفهان 500 حلقه تربیتی و معنوی را در بخش‌های گوناگون به خود اختصاص داده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان با اشاره به شعار سال جاری مبنی بر تولید و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه‌ای برای تبیین اقتصاد مقاومتی در این هفته تدارک دیده شده که از 30 آبان تا شش آذر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول