اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد‌ کرمان:

علوم اکتسابی در بوته نقد و بررسی قرار گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد‌ واحد کرمان گفت:‌ علوم کسب شده باید در بوته نقد و بررسی قرار گرفته، توسعه یافته و به روزرسانی شوند.

علوم اکتسابی در بوته نقد و بررسی قرار گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان‌ حمدالله منظری‌توکلی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی واحد کرمان در جمع شرکت کنندگان در جلسه نقد ادبی کتاب تفسیر ادبی و عرفانی سوره یوسف (ع) اظهار داشت: علم و دانش و بسط و گسترش آن وظیفه مهم جامعه دانشگاهی است و امروز انتقال فرهنگ، علم و دانش در دستور کار دانشگاهیان قرار دارد.

وی با بیان مراحل گسترش علم و دانش تهیه کسب آن را مرحله اول دانسته و افزود: در مرحله دوم‌ علوم کسب شده باید در بوته نقد و بررسی قرار گیرند و در مرحله سوم توسعه یافته و به روزرسانی شود که در دستور کار این دانشگاه قرار گرفته است.

منظری‌توکلی با تقدیر از دست‌اندرکاران حوزه نشر کتب دانشگاهی در دانشکده ادبیات تصریح کرد:‌ مرکز چاپ کتب دانشگاهی این واحد به لحاظ تعدد آثار و کیفیت کتب منتشر شده در سطحی قابل تقدیر قرار دارد.

به گزارش فارس در این جلسه داریوش کاظمی رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی و غلامحسین‌پور از اعضای هیئت علمی و رئیس مرکز انتشارات دانشگاه به بیان مشکلات حوزه چاپ و نشر پرداختند.

انتهای پیام/80017/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول