اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان:

بسیج بر بدنه اعتقادی و ایمانی مردم تاثیر مستقیم دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان با اشاره به نقش پررنگ بسیج در صحنه‌های مختلف شهادت‌طلبی گفت: بسیج در بدنه اعتقادی و ایمانی مردم تاثیر مستقیم دارد.

بسیج بر بدنه اعتقادی و ایمانی مردم تاثیر مستقیم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا بخشی ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: سپاه ناحیه امام صادق(ع) برنامه‌های متعدد معنوی، فرهنگی و اجتماعی زیادی را متناسب با مراسم عاشورا تدارک دیده و رنگ و بویی ویژه به برنامه‌های خود داده است.

وی افزود: سپاه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان برای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها تمام توان خود را برای استفاده هر چه بهتر از این فضای مذهبی تدارک و اجتماع بزرگی از عزاداران را تشکیل داده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان با بیان اینکه بسیج و سپاه همایش‌های بزرگی برای جلوگیری از رجز‌خوانی‌های دشمنان برگزار می‌کند، تصریح کرد: برگزاری این همایش‌ها بر آزمودن توانایی‌های این گروه اضافه می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج اضافه کرد: یکی از شاکله‌های مهم بسیج را اجرای برنامه‌های فرهنگی، بصیرتی و اعتقادی برشمرد.

بخشی یکی از خصوصیات برنامه‌های بسیج سال جاری را تقارن با هفته نخست محرم دانست و گفت: بسیج با تحول در اجرای روش امر به معروف و نهی از منکر به صورت غیرمستقیم تأثیرات خود را در جامعه بر جای می‌گذارد.

وی با بیان اینکه حضور بسیجیان را در نقش‌آفرینی برای خنثی کردن فتنه سال 88 را در کنار نیروهای امنیتی نمی‌توان فراموش کرد، گفت: وجود بدنه اعتقادی و ایمانی، بیشترین دلیل حضور بسیجیان در صحنه‌های شهادت‌طلبی است.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان با اشاره به ایجاد حلقه‌های صالحین در مساجد، تاکید کرد: در حال حاضر 2 هزار نفر در حلقه صالحین عضو هستند.

وی ادامه داد: این افراد در گروه‌های 15 تا 25 نفری از تقویت مسائل اعتقادی و با حضور روحانیان و امامان جماعت مساجد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول