اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

کمبود شیر خشک و پاسخ دانشگاه علوم پزشکی مازندران

خبرگزاری فارس: کمبود شیر خشک و عدم پاسخگویی مناسب داروخانه‌داران موضوع گزارشی بود که توسط خبرنگار فارس در ساری تهیه شد.

کمبود شیر خشک و پاسخ دانشگاه علوم پزشکی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، کمبود شیر خشک و عدم پاسخگویی مناسب داروخانه‌داران موضوع گزارشی بود که توسط خبرنگار فارس در ساری تهیه شد.

در این گزارش عنوان شده بود سهمیه‌بندی شیر خشک در مازندران نارضایتی مردمی را به دنبال داشت.

برخی داروخانه‌داران در جواب مشتریان متقاضی شیر خشک از سهمیه‌بندی شیرخشک در مازندران خبر داده بودند، اما سهمیه‌بندی شیر خشک در مازندران با واکنش معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران مواجه شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران با ارسال پاسخ‌‌نامه‌ای به دفتر خبرگزاری فارس در مازندران آورده است: بازگشت به خبر شماره 13910831001037 مورخه 21/8/91 مندرج در آن خبرگزاری با عنوان نارضایتی مردم از سهمیه‌بندی شیر خشک در مازندران به استحضار می‌رساند با وجود تصریح خبر مبنی بر ابلاغ معاونت غذا و دارو دانشگاه به داروخانه‌ها مبنی بر سهمیه‌بندی شیر خشک موردنیاز کودکان، هیچگونه مکاتبه و یا اعلام شفاهی دال بر توزیع سهمیه‌ای شیر خشک موردنیاز کودکان با هیچ یک از داروخانه‌های سطح استان از سوی معاونت غذا و دارو صورت نگرفت.

توضیح فارس و کمی تامل

این اظهارات در حالی از طرف مسئولان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران عنوان شد که مردم عادی برای دریافت شیر خشک در مرکز استان مازندران دچار مشکل جدی شدند و اگر این ابلاغیه از طرف معاونت غذا و دارو به داروخانه‌ها نشده پس چرا مسئولان داروخانه‌ها به متقاضیان شیرخشک سهمیه‌بندی را ارائه می‌کنند.

اگر ابلاغیه سهیمه‌بندی به داروخانه‌ها ابلاغ نشده است پس مشخص می‌شود که اداره‌کنندگان داروخانه‌ها در استان در حال انجام تخلف هستند و مسئول رسیدگی به تخلف داروخانه‌ها نیز معاونت دارو و غذای استان مازندران است که نیاز است بر عملکرد داروخانه‌ها نظارت بیشتری انجام شود.

تایید کمبود شیر خشک از زبان رئیس دانشگاه علم پزشکی

عدم سهمیه‌بندی در حالی توسط معاونت دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران در حالی مطرح می‌شود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با تایید خبر کمبود شیر خشک در مازندران که فایل صوتی آن نزد خبرنگار فارس موجود است، بیان داشت: کمبود شیر خشک مشکل ملی است و اگر تامین نشود روند تامین شیر خشک را دچار مشکل می‌کند.

محمدمهدی ناصحی ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی مازندران تمهیداتی اندیشیده است که این مشکل را برطرف کند. مشکلات وجود دارد، خانواده‌ها سهمیه‌بندی کنند.

این مسئول در ادامه در مورد سهمیه‌بندی که از طرف داروخانه‌های استان برای ارائه شیر خشک به متقاضیان در حال انجام است را نادرست اعلام کرد و بیان داشت: مسئولان دارو و غذا درصد رفع این مشکل هستند.

انتهای پیام/86004/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول