اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذرماه امسال

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: در آذرماه سال جاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی در مشهد برگزار می‌شود.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، این نمایشگاه از تاریخ 7 تا 10 آذرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در مساحت 6 هزار مترمربع شامل 5 هزار مترمربع فضای مسقف و یک‌هزار مترمربع فضای آزاد برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که به مدت 3 روز برگزار می‌شود؛ تجهیزات تولید شده در کشورهایی مانند آمریکا، انگلستان، مالزی، چین، کره، ژاپن، ایتالیا، فرانسه، آلمان، پاکستان، ترکیه و دیگر کشورها در معرض نمایش گذاشته می‌شود.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشگاه‌های فردوسی و دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با هدف به نمایش گذاشتن تولیدات داخلی در راستای نهادینه کردن شعار حمایت از تولید ملی است.

در این نمایشگاه شرکت‌های تولیدکننده داخلی از استان‌هایی مانند خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی، مرکزی، اصفهان، تهران، البرز و برخی از استان‌های دیگر شرکت داشته‌ و وسایل ساخته شده خود را در معرض نمایش افراد می‌گذارند.

در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی مجموعاً 130 شرکت داخلی و خارجی شرکت داشته و این نمایشگاه به‌صورت دو سالانه در شهر مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 70001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول