اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیریت درمان تأمین اجتماعی

2400 پرونده در شورای پزشکی قم بررسی شد

خبرگزاری فارس: در شش ماهه نخست امسال بیش از 2 هزار و 400 پرونده در واحد کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی قم مورد بررسی قرار گرفت.

2400 پرونده در شورای پزشکی قم بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی قم، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال واحد کمیسیون‌های پزشکی با تشکیل 73 جلسه کمسیون بدوی، 163 جلسه شورای پزشکی و 43 جلسه کمیسیون‌های پزشکی حرف و مشاغل آزاد نسبت به بررسی پرونده‌های پزشکی اقدام کرد.

داوود علی‌محمدی اضافه کرد: در این جلسه وضعیت 46 نفر از کار افتاده کلی در حوادث غیر کاری، 9 نفر از کارافتاده کلی بیمه شده تبعی، دو نفر از کار افتاده ناشی از کار و 9 نفر از کارافتاده جزیی ناشی از کار مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: برابر ماده 70 قانون تأمین اجتماعی در زمانی که درجه کاهش قدرت کار بیمه شده 66 درصد و بیشتر باشد، از کارافتاده کلی و زمانی که درجه کاهش قدرت کار بیمه شده 33 درصد تا 66 درصد باشد بیمه شده کارافتاده جزئی شناخته می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی قم بیان کرد: از سوی کمیسیون‌های پزشکی در مجموع بیش از 2 هزار و 432 پرونده مورد بررسی قرار گرفت که این میزان پرونده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 41 درصد رشد عملکرد داشته است.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول