اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال قم:

اعزام دختران فوتبالیست قم به مسابقات آسیایی به تعویق افتاد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم از تأخیر در اعزام دختران ملی‌پوش به رقابت‌های فوتبال قهرمانی آسیا خبر داد.

اعزام دختران فوتبالیست قم به مسابقات آسیایی به تعویق افتاد

زهرا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در ترکیب تیم ملی فوتبال دختران کشورمان سه بازیکن ارزشمند به نمایندگی از هیئت فوتبال استان قم حضور دارند که اعزامشان به رقابت‌های آسیایی قطعی شده است.

وی ادامه داد: حدیث قره‌بیگلو، مروارید نصر و فاطمه سادات موسوی سه نفر از بهترین فوتبالیست‌های قمی هستند که بعد از درخشش در ترکیب تیم قم در مسابقات قهرمانی کشور، به اردوی تیم ملی دعوت شده و با سپری کردن چندین مرحله اردوی آماده‌سازی، هم‌اکنون عضو تیم ملی دختران زیر 16 سال هستند.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم با اشاره به تأخیر در اعزام تیم دختران زیر 16 سال به مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: این تیم قرار بود نیمه آبان ماه به رقابت‌های فوتبال قهرمانی دختران آسیا اعزام شود که این اعزام در آذر ماه صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: طبق اعلام قبلی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار بود مسابقات مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی دختران زیر 16 سال آسیا در گروه دوم به میزبانی کشور سریلانکا و از شانزدهم تا بیستم آبان ماه برگزار شود که به دلیل شرایط نامساعد جوی کشور سریلانکا این رقابت‌ها به تعویق افتاد.

سلیمی بیان داشت: به همین دلیل بلافاصله بعد از این جابجایی در زمان برگزاری بازی‌ها، کادر فنی تیم ملی برنامه ادامه تمرینات آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 16 سال را به منظور افزایش آمادگی برای حضور در بازی‌های آسیایی اعلام کرد و این تیم هم‌اکنون با بازیکنان قمی خود در اردو به سر می‌برد.

تیم ملی کشورمان در تلاش برای صعود به مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی دختران آسیا در گروه دوم مقدماتی باید با تیم‌های فوتبال دختران کشورهای سریلانکا، هند و ازبکستان به رقابت بپردازد.

این رقابت‌ها در شهر کولمبوی سریلانکا به انجام خواهد رسید در حالی که جلسه هماهنگی تیم‌های شرکت کننده نیز بلافاصله بعد از حضور تیم‌های این گروه در کشور میزبان در محل فدراسیون فوتبال سریلانکا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول