اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جام ‌حذفی جام شکوفایی پدیده‌هاست

ابراهیم‌زاده: کادر تیم ‌ملی فوتبال و مسئولان فدراسیون انتقادها را بپذیرند‌

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نفت‌ تهران گفت: برای رفتن به جام‌ جهانی باید کادر تیم‌ملی و مسئولان فدراسیون انتقادها را بپذیرند.

ابراهیم‌زاده: کادر تیم ‌ملی فوتبال و مسئولان فدراسیون انتقادها را بپذیرند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری قبل از دیدار مقابل داماش‌ گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با توجه به شرایط جدول لیگ برتر حساسیت خاصی به وجود آمده است، اظهار کرد: بازی فردا جنگ بین بازیکنان در وسط میدان است.

وی با بیان اینکه هر تیمی کارهای محوله را با دقت انجام دهد موفق می‌شود، افزود: در بازی فردا مقابل داماش گیلان یعقوب‌کریمی، مگنو باتیستا و پوریا غفوری را به دلیل محرومیت به همراه نداریم.

سرمربی نفت‌ تهران دلیل محرومیت بازیکنان را نداشتن تجربه ذکر کرد و یادآور شد: جوانان ما باید به خود باور داشته باشند تا در مقابل تیم‌های بزرگ به راحتی اخطار نگیرند و با تمرکز بیشتر، پیروز شوند.

وی، فوتبال با ثبات را مهم‌ترین هدف نفت تهران دانست و تصریح کرد: اگر بازیکنی را در اختیار نداشته باشیم باز هم به دنبال هدف خود هستیم و اگر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را نگیریم خوشحال هستیم که تلاش خود را انجام داده‌ایم.

ابراهیم‌زاده، جام‌حذفی را جام شکوفایی پدیده‌ها نامید و خاطرنشان کرد: بسیاری از بازیکنان در جام حذفی مطرح می‌شوند و می‌توانند به تیم‌ملی کمک کنند.

وی حضور تماشاگران در ورزشگاه را احترام به هر دو تیم خواند و ابراز کرد: در این صورت فرقی نمی‌کند که در خانه حریف بازی می‌کنیم یا در خانه خود.

سرمربی نفت‌ تهران با بیان اینکه رفتن به جام‌ جهانی منفعت‌های بسیاری برای فوتبال دارد، متذکر شد: برای رفتن به جام‌ جهانی باید کادر تیم‌ملی و مسئولان فدراسیون انتقادها را بپذیرند.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و نفت‌تهران در هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال کشور جام خلیج‌فارس از ساعت 15.15 دقیقه بعد از ظهر فردا در ورزشگاه شهید عضدی رشت با قضاوت سید احمد صالحی و کمک‌های مصطفی فراهانی، بابک عباسقلی‌زاده و بابک وسیله‌بر به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/84001/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول