اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک:

دست‌های پشت پرده فوتبال اراک به دنبال سهم‌خواهی است

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک با اشاره به حاشیه‌سازی و هتک حرمت بازیکنان این تیم توسط عده‌ای تماشاگر‌نما گفت: دست‌های پشت‌پرده و حاشیه‌سازان، به دنبال سهم‌خواهی هستند.

دست‌های پشت پرده فوتبال اراک به دنبال سهم‌خواهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجتبی خراجی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران پس از دو باخت پی در پی و علی‌رغم بازی خوب و شایسته تیم شهرداری اراک در مقابل دو تیم قدرتمند و صدرنشین گروه خود گفت: تیم فوتبال شهرداری اراک به تماشاگرنما‌هایی که معلوم نیست از کدام آبشخور تغذیه می‌شوند، باخت.

وی با اشاره به بازی خوب تیم شهرداری اراک مقابل نفت مسجد سلیمان و گسترش فولاد تبریز در خانه خود، تصریح کرد: عده‌ای که نه از فوتبال سر در می‌آورند و نه می‌دانند فوتبال چیست، آدم‌هایی که هیچ رزومه ورزشی در عمر خود ندارند و خود را دایه‌دار این ورزش محبوب و پر طرفدار نشان می‌دهند، فقط و فقط به دنبال کسب محبوبیت، کسب موقعیت اجتماعی، به دست آوردن پیراهن، شهرت و محبوبیت و از همه مهم‌تر پول هستند.

*تیم فوتبال شهرداری اراک را به یک برند تبدیل می‌کنیم

مدیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک به آن عده‌ای که پول خرج می‌کنند و این آدم‌های هرج و مرج‌طلب را می‌آورند تا به مقصود خود برسند، هشدار داد: ورزش و فوتبال با اخلاق می‌تواند پایدار بماند و این حرکت‌های زشت و حرف‌های ناپسند و دادن فحش‌های ناسزا به بازیکنان و خانواده‌های آنان به جز تأسف برای شهر اراک چیز دیگری در پی نخواهد داشت و این افراد بدانند که سرانجام کارشان با خدا خواهد بود.

خراجی گفت: قصد داریم با تیم فوتبال شهرداری اراک و تیم‌های ورزشی دیگر این باشگاه یک برند شایسته و درخور اراک را به ایران و دنیا بشناسانیم اما جای تأسف دارد که در روز معرفی این برند اتفاقی از طرف بعضی اشخاص می‌افتد که بیشتر مایه تأسف و خجالت می‌شود، بدون شک این روز یکی از زشت‌ترین و سیاه‌ترین روز فوتبال اراک بود، روزی که شاهد رفتار زننده عده‌ای در ورزشگاه بودیم که شاید هوادار نامیدن آنها ظلم بزرگی در حق تمام کسانی باشد که برای فوتبال وقت گذاشته باشند.

*شهرداری اراک به تماشاگرنما‌ها باخت

مدیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک اظهار داشت: دقیقه 70 مسابقه دو تیم شهرداری اراک و گسترش فولاد تبریز سرآغاز اتفاقات تلخ در ورزشگاه بود جایی که عده‌ای به طرزی عجیب شروع به فحاشی می‌کنند، آن هم علیه تیم خودی و دروازه‌بان خود، همین اتفاق به خودی خود کافی بود تا روحیه تیم شهرداری که در حال فشار آوردن روی دروازه حریف صدر جدولی اما درمانده خود بود از دست برود و به سادگی هر چه تمام‌تر تساوی که احتمال تبدیل آن به پیروزی تا پیش از این شعارها بسیار زیاد به نظر می‌رسید، به باخت تبدیل شود.

خراجی افزود: عصر پنجشنبه گذشته در ورزشگاه 15000 نفری امام خمینی(ره) اراک جو وحشتناکی حکم‌فرما بود، نه تنها افرادی را که مورد هتاکی قرار گرفتند آزرد بلکه قلب تمامی کسانی را که برای فوتبال و یا حتی بهتر بگوییم برای انسانیت ارزشی قائلند، به درد آورد.

وی خاطر نشان ساخت: باید بپذیریم که 10 سال که هیچ، اگر 100 سال هم از حضورمان در لیگ یک بگذرد، به جز مسائل فنی و زیرساخت‌های فیزیکی، تا زمانی که از لحاظ فرهنگی و فکر و شعور خود را آماده نکنیم نمی‌توانیم و نباید انتظار داشته باشیم به لیگ برتر برویم.

*زیرساخت فوتبال زمین چمن نیست، اخلاق است

مدیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک بیان کرد: زیرساخت فوتبال زمین چمن نیست، مربی و بازیکن هم نیست، زیرساخت فوتبال و ورزش فکر سالم و اخلاق است، لیگ برتر وقتی خوب است و می‌شود به آن دست یافت که فکرها لیگ برتری و از سلامت و اخلاق برخوردار باشد.

خراجی ادامه داد: تلاش کردیم سمت و سوی تیم و تیم‌داری راه سلامت را طی کند و به بیراهه و کج‌راهه نرود. اما عده‌ای منفعت‌طلب و بعضی از تماشاگرنماها بر خلاف تماشاگران و هواداران واقعی یک تیم، در روز بازی در حالی که در خانه خود بازی می‌کردیم و از امتیاز میزبانی باید برخوردار می‌بودیم، نه تنها تیم شهرداری اراک را تشویق و حمایت نکردند بلکه علیه تیم و دروازه‌بان شعار و ناسزا نیز ‌گفتند که می‌شود گفت، تیم شهرداری اراک به تماشاگرنماهای خود باخت نه به تیم گسترش فولاد تبریز.

وی گفت: اگر عده‌ای با این عمل غیر انسانی خود منتظر هستند و فکر می‌کنند با آشوب، جنجال، فشار و هتاکی می‌توانند سرمربی و یا نفری از تیم را برکنار کنند، زهی خیال باطل، تیم در اوج است و بازی‌های آن به شهادت همگان خوب و راضی‌کننده و هر روز هم در حال بهتر شدن و منسجم‌تر شدن است و این روند را با حمایت خوب تماشاگران واقعی، مسئولان دلسوز، رئیس هیئت فوتبال و رسانه‌های هوشیار دنبال خواهیم کرد.

*سرمربی تیم را با فشار‌ تغییر نمی‌دهیم

مدیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک با اشاره به اینکه از حمید جعفری سرمربی اراکی تیم کاملا راضی هستیم، تاکید کرد: تا زمانی که تیم با همین روند پیش می‌رود و تیم از نظر فنی مشکلی نداشته باشد قطعا سرمربی و کادر در جای خود خواهند ماند و به هیچ عنوان، فشار و جوسازی سرمربی خوب و با اخلاق اراکی را از دست نخواهیم داد.

خراجی اضافه کرد: از سرمربی، مربی و بازیکنان اراکی و بومی حمایت کامل می‌کنیم و انتظار داریم مردم خوب اراک نیز به توانایی‌های شهرمان ایمان بیاورند و حمایت‌های لازم را از تیم شهرداری اراک داشته باشند.

وی بیان کرد: افتخار می‌کنیم که تیمی را بسته‌ایم که 17 بازیکن اراکی را در خود دارد که 11 بازیکن آن دانشجو هستند، سرمربی آن اراکی است و بدنساز آن یکی از بهترین‌های ایران و صاحب افتخارات بین‌المللی می‌باشد.

مدیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از حمایت‌ها و راهنمایی‌های رئیس هیئت فوتبال تشکر و قدردانی کرد و افزود: محمدرضا غفاری لحظه به لحظه در کنار تیم شهرداری اراک بوده و تیم را هم از نظر فنی و هم از نظر روحی کمک و حمایت کرده است.

سرمربی تیم شهرداری اراک نیز در ادامه گفت: تیم شهرداری اراک در لحظات پایانی بسته شد و برای بدنسازی و انسجام تیم به فرصت نیاز بود اما چون زمان نداشتیم این شرایط باید در زمان مسابقات به دست می‌آمد که خوشبختانه تیم در حال حاضر به حد مطلوب رسیده و تا ایده‌آل فاصله زیادی ندارد.

حمید جعفری اظهار داشت: تیم شهرداری خوب بازی می‌کند و از آن راضی هستم اما برای بهتر شدن جایگاه این تیم تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

وی باخت تیم را در مقابل گسترش فولاد تبریز تماشاگر‌نماها خواند و افزود: اگر حاشیه‌ نباشد تیم می‌تواند خوب نتیجه بگیرد، تیم ما برتر میدان بود و می‌توانست به نتیجه خوبی دست یابد اما بعضی‌ها نمی‌خواهند تیم شهرداری اراک موفق باشد.

انتهای پیام/87001/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول