اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان:

شهرک صنعتی اسفرورین آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است

خبرگزاری فارس: فرماندار تاکستان گفت: شهرک صنعتی اسفرورین آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

شهرک صنعتی اسفرورین آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است

علی اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: دو سالن ورزشی در شهر‌های نرجه و اسفرورین در ایام دهه مبارک فجر آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

فرماندار تاکستان افزود: کار ساخت 15 سالن ورزشی دیگر نیز در برنامه عمرانی قرار دارد.

وی با اشاره به لزوم تخصیص سرانه ورزشی برای توسعه هرچه بیشتر طرح‌های عمرانی ورزشی بیان کرد: امروز لزوم احیای امر مهم ورزش در جامعه مهم بوده و لازم است که نگاه‌ها در این خصوص جدی‌تر شود.

فرماندار تاکستان ادامه داد: طرح حمایت از نخبگان و برپایی جلسات هم‌اندیشی با آنان برای آسیب‌شناسی این شهرستان یکی از موضوعاتی است که در دستور کار این فرمانداری قرار دارد.

اکبریان با اشاره به توسعه شهرک‌های صنعتی در شهرستان تاکستان اضافه کرد: شهرک صنعتی سه هزار هکتاری بخش خرمدشت از جمله طرح‌هایی است که قرار است در حوزه عمرانی و توسعه صنعتی در تاکستان به مرحله اجرا درآید و تاکنون نیز یک فاز با متراژ 400 هکتاری به متقاضیان تحویل داده شده و برنامه‌ واگذاری تمام این فاز‌ها در شهرک خرمدشت همچنان ادامه دارد.

این مسئول عنوان کرد: شهرک صنعتی اسفرورین نیز با دارا بودن تمام امکانات مانند برق، گاز، آب و تلفن آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

فرماندار تاکستان با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی این شهرستان به صورت پراکنده بوده است، تصریح کرد: در بحث اشتغال‌زایی برای جوانان مجموع شهرک‌های صنعتی این شهرستان توانسته ‌رضایت‌بخش باشد.

اکبریان بیان کرد: بیمارستان 64 تخت‌خوابی شفا در تاکستان که هم‌اکنون در مرحله تجهیز قرار دارد، بیش از 75 درصد آن تاکنون پیشرفت داشته است و تا پایان امسال نیز تحویل متقاضیان می‌شود.

وی با اشاره به توسعه صنعت سد‌سازی در این شهرستان تصریح کرد: دو سد کوچک‌بندی در این شهرستان هم‌اکنون در مراحل کار قرار داشته و 25 درصد پیشرفت در روند کار داشته است.

انتهای پیام/77005/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول