اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی بردسکن خبر داد

اعزام 17 مبلغ به روستاهای عشایری بردسکن

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی بردسکن از اعزام 17 مبلغ به روستاهای عشایری بردسکن در ایام محرم و صفر خبر داد.

اعزام 17 مبلغ به روستاهای عشایری بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام محمود مروجی صبح امروز در جمع روحانیون و مبلغان اعزامی به روستاهای عشایری بردسکن اظهار کرد: مخاطب‌شناسی، مکان‌شناسی و  زمان‌سنجی باید در صدر مطالب تبلیغی باشد.

وی بیان احکام شرعی برای عشایر بردسکن را مورد تاکید قرار داد و افزود: عشایر در منطقه بردسکن با 800 خانوار که در مناطق مختلف شهرستان به فعالیت مشغول هستند، سهم بسزایی در تولیدات لبنیات و گوشت منطقه دارند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی بردسکن گفت: عمده نذوراتی که از میان خانواده‌های عشایری جمع‌آوری می‌شود باید برای ساخت مسجد در مناطق آنها صرف شود.

مروجی همچنین از اجرای طرح حضور روحانی در طول سال در منطقه عشایری خبر داد و یادآور شد: در ایام محرم و صفر امسال، 17 مبلغ و روحانی به مناطق عشایری اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام علی اصغر امینی؛ امام جمعه بردسکن نیز در مراسم اعزام روحانیان به مناطق عشایری گفت:با توکل به خداوند می‌توانید بر سختی‌های دوران تبلیغ فائق آیید.

امام جمعه بردسکن رسالت طلاب را بیان احکام دین دانست و افزود: کمبودها و نارسائی‌های عشایر را طوری ترسیم کنید که برخی نتوانند از نیت‌های پاک عشایر سوءاستفاده کنند.

انتهای پیام/70019/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول