اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج امتداد عاشورا-24

نمایشگاه «در امتداد عاشورا» در شاهرود برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته‌ بسیج و هم‏زمان با ایام سوگواری امام حسین(ع)، نمایشگاه در امتداد عاشورا توسط بسیج دانشجویی شاهرود برپا می‌شود.

نمایشگاه «در امتداد عاشورا» در شاهرود برپا می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهرود اظهار داشت: نمایشگاه در امتداد عاشورا به مناسبت هفته‌ بسیج و هم‏زمان با ایام سوگواری اباعبدالله‏الحسین(ع) از 30 آبان به مدت 10 روز دایر می‌شود.

رضا فدایی در ارتباط با برگزاری این نمایشگاه افزود: با توجه به اینکه در عرصه‌ جنگ نرم قرار داریم و دشمن در زمینه‌ نرم‌افزاری و فضای مجازی بر روی فکر و عقاید جوانان کار می‌کند؛ باید بتوانیم نسل جوان را بهتر با ارزش‌های انقلاب اسلامی و راهبردهای رهبری آشنا کنیم.

وی در خصوص نمایشگاه در امتداد عاشورا اظهار داشت: با توجه به مسائل روز جامعه، در این نمایشگاه، چهار غرفه با موضوعات نفاق و فتنه، بیداری جهان اسلام، علمی و جهادی طرح‌ریزی شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود در توضیح غرفه‌ نفاق بیان داشت: در این غرفه با محوریت سوره‌ «عنکبوت»، افکار را به دو دسته تقسیم کرده‌ایم که در یک سمت شیطان و ایادی آن و در سمت دیگر افرادی که طبق آیه‌ «اطیعوا الله و اطیعوا الرسول» قدم برمی‌دارند، قرار دارند.

فدایی در زمینه اهمیت بیداری جهان اسلام گفت: با توجه به اینکه بیداری اسلامی از انقلاب ما نشأت گرفته است و رهبر معظم انقلاب نیز به این بیداری اشاره کرده‌اند، پیرو صحبت‌های رهبری در دو بخش نمایشگاهی و تجسمی کار کرده‏ایم.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته‌ بسیج، همچنین همایش‌های علمی با موضوعات مدیریت و دو هزار آی.اس.او، مهندسی پزشکی ایران و آینده‌ آن و آشنایی دانشجویان با مقاله‌نویسی در دانشگاه‌ها برگزار می‏شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود از تجمع هیئت‌های مذهبی دانشجویی و عزاداری امام حسین(ع) در دانشگاه صنعتی و قرائت ادعیه به مناسبت ماه محرم خبر داد.

فدایی افزود: این تجمع از میدان امام به سوی میعادگاه نماز جمعه با حضور دانشجویان دانشگاه‏های شاهرود و با هدف احیای شعائر اسلامی در ملأ عام و پیروی و اطاعت از رهبری با شعار «عشاق علی‏اکبریم، فدائیان رهبریم» انجام شد.

وی دیدار با خانواده‌ معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان و برنامه گرامیداشت هفته‌ بسیج و ایام محرم به مدت پنج شب در همه پایگاه‌های دانشجویی را از دیگر برنامه‏های بزرگداشت هفته‌ بسیج دانست.

انتهای پیام/74006/ل

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول