اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بردسکن خبر داد

تجهیز نقاط حادثه‌خیز بردسکن به چراغ چشمک‌زن با اعتبار 3 میلیارد ریالی

خبرگزاری فارس: شهردار بردسکن گفت: با شناسایی 17نقطه حادثه خیز در سطح شهر بردسکن، این اماکن به نصب چراغ چشمک‌زن راهنمایی و رانندگی مجهز می‌شوند.

تجهیز نقاط حادثه‌خیز بردسکن به چراغ چشمک‌زن با اعتبار 3 میلیارد ریالی

به گزارش فارس از بردسکن، جعفر سلیمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بردسکن اظهار کرد: با اعتبار 3 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری بردسکن و با همکاری اداره برق و فرمانداری بردسکن، تمام نقاط حادثه‌خیز این شهرستان به علائم و چراغ چشمک‌زن مجهز می‌شوند.

وی با اشاره به احداث میدان ورودی بردسکن که در دست مشاور است، افزود: به ‌زودی عملیات زیباسازی ورودی شهر از جمله میدان ورودی بردسکن آغاز می‌شود.

شهردار بردسکن به تقاضای رانندگان تاکسی درون‌شهری در زمینه افزایش نرخ خدمات‌دهی اشاره کرد وگفت:شهرداری نظر مساعد خودرا به شورای اسلامی داده است و با نظر رانندگان تاکسی موافق است، لذا براساس نظر  مسئولان اجرائی شهرستان، قیمت‌های قبلی ثابت ماند.

سلیمانی افزود:براساس دستور‌العمل وزارت کشور به ازای هر 100نفر شهروند باید یک تاکسی در شهر فعال باشد که در مجموع نیاز به 225 دستگاه است که در حال حاضر شهر بردسکن دارای 75دستگاه تاکسی است.

انتهای پیام/70001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول